TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gaming i Bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #53513  av spkstrp

jepps.. vi skal game litt til helga...(NERDE) sleng dere med som har lyst!
Om du har en pc ala 1ghz ++ gforce2 og nettkort så går det sikkert bra, har ikke allverdens maskineri heller. og ta med nettverkskabel om du har, det er kjekt. har switch.

Amund er med + en kompis som til nylig kjørte daudi (ble ramponert)..

Ingenting å være redd for, vi biter ikke

Egil 90912230.

#53517  av DannyBoy

Ikke at jeg kan komme, men hvilke spill er det dere gamer da? :)

#53533  av kennethx

har dere internet access der også? hvor i bergen er det? lørdags kvelden? details pls... :)

#53591  av spkstrp

det er hjemme hos meg. Har bare min skarve "ca 700k" ned linje og 128 k opp. Tror det funker å dele inet på switchen. Har ialle fall koplet min egen pc opp mot switchen nå og det funker som bare det.
Ps! jeg bor i åsane. I fjellsiden ovenfor ikea.. Om noen kommer så henter jeg dere bare på ikea, gidder ikke å forklare veien.

hva vi skal spille aner jeg faktisk ikke. jeg er åpen for det meste.
regner med det går i litt strategi spill, litt skyt og drep spill, og litt bil spill må jo med ;)
spiller gjerne unreal tournament eller noe sånt for min del... gjerne noe nyere.. bare at da må noen skaffe ;)

Amund ska på kino så regner med han ikke kommer før 21 00 i kveld (tidligst).
Jeg og Arne er forventet "online" kl 19 00.. Vil i alle fall holde på på søndag også.. Madammen kommer ikke før om en uke uansett :D

#53729  av sindrejl

DannyBoy skrev:Ikke at jeg kan komme, men hvilke spill er det dere gamer da? :)
Si Counterstrike og jeg får dere sparka ut ASAP ;) ;) ;) Hehe neida.. bare hater det spillet grusomt mye nå :D

#53732  av kennethx

haha, det spillte vi faktisk ikke. gikk vel i red alert 2 og Call of Duty....

#53738  av Amund

og burning.. :wink:

#53828  av kennethx

La vel igjen noen "visittkort" ja :)

#53829  av kennethx

Og jeg glemte reserve musen min oppe hos deg egil!

#53863  av DannyBoy

sindrejl skrev:
DannyBoy skrev:Ikke at jeg kan komme, men hvilke spill er det dere gamer da? :)
Si Counterstrike og jeg får dere sparka ut ASAP ;) ;) ;) Hehe neida.. bare hater det spillet grusomt mye nå :D
:twisted: CS er jo konge da :D
Gama det på hvert LAN siden 8.klasse, nå går jeg VK2 :wink:
Var god en stund, men har lagt opp mer eller mindre nå :P

Red Alert 2 og Call of Duty er 2 meget gode LAN'e games det også :D
Bra smak gutta... 8)

Jeg pleier også å LAN'e StarCraft og Age of Kings og som sagt CS :P

#53864  av angrykid

De der duger til LAN games, ja :)

er kun ett spill som duger til online spilling, dog. :)

Dark Age of Camelot.. :)

Heftigste spillet som er kommet på markedet.. 2 år gammelt, still holding strong.. :)

#53865  av DannyBoy

angrykid skrev:De der duger til LAN games, ja :)

Heftigste spillet som er kommet på markedet.. 2 år gammelt, still holding strong.. :)
Har jeg aldri hørt om... :roll: Hehe...

What kind of game? Strategy? :)

#53869  av sindrejl

jeg spillte nemlig CS og Q3 helt sinnsykt mye før og var med blandt norges beste og greier.. kan få enhver til å skyte seg selv tilslutt sånnt :D

#53875  av angrykid

DannyBoy skrev:

Har jeg aldri hørt om... :roll: Hehe...

What kind of game? Strategy? :)
Er vel ikke strategy, men mere rollespill. men jeg opplever det ikke som det. blir på en måte 3rd person hack 'n slash.

les litt om det på http://www.camelotherald.com det er den amerikanske siden til spillet, mythic som har utviklet det over 2 år.

for den europeiske siden, gå til http://www.camelot-europe.com å les litt der.

litt status: på serveren som jeg spiller på, er det rundt 4000 aktive brukere, totalt på de engelskspråklige serverne er det rundt 9000 brukere, i europa rundt 40 000 brukere.. i usa har jeg ikke tall, men det er større spillermasse der, enn her. :)

Tror dem har tilsammen 18 servere eller noe slikt. i europa har vi vel 10 eller 11. :)

#53964  av kennethx

Prøvde DAOC men det synes jeg var så utrolig kjipt i forhold til AO at jeg sa opp kontoen etter en mnd. hehe. AO er forresten over 3 år gammelt, og jeg spiller det ennå, og det har vunnet mange flere, fortjente, priser en DAOC. Snart kommer også expansion pack2 til ao, Alien Invation. Det har siden release for over 3 år siden vært en boosterpack (gratis, Notum wars), en expansion pack Shaddow Lands, og nå snart Alien Invation.

Det blir AO + NW + SL + AI :)