TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da var det min tur til Ã¥ knerte bil :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #52568  av sindrejl

Alle landets jævla rever skulle vært skutt!! Kom kjørende (for de som vet hvor ting og tang er i trøndelag) ifra stjørdal mot Trondheim og rett før stav så kom det faen meg en rev hoppende rett over midtrabatten av betong.. den var SCTHOR også! Kom så akkurat rett foran bilen at jeg ikke rank tenke på brems engang, knerta den i lufta og moste fronten min!!!! Inntrykkt foran og hele skjermen er inntrykt pluss DYPE lakkskraper helt inn til metallet! Takk til den jævla reven jeg effektivt avliva og takk til staten som absolutt må spare penger på alt og dermed klinte opp denne bedritne høye betongmidtrabatten! *sur*
 #52577  av jan-erik

sindrejl skrev:Alle landets jævla rever skulle vært skutt!! Kom kjørende (for de som vet hvor ting og tang er i trøndelag) ifra stjørdal mot Trondheim og rett før stav så kom det faen meg en rev hoppende rett over midtrabatten av betong.. den var SCTHOR også! Kom så akkurat rett foran bilen at jeg ikke rank tenke på brems engang, knerta den i lufta og moste fronten min!!!! Inntrykkt foran og hele skjermen er inntrykt pluss DYPE lakkskraper helt inn til metallet! Takk til den jævla reven jeg effektivt avliva og takk til staten som absolutt må spare penger på alt og dermed klinte opp denne bedritne høye betongmidtrabatten! *sur*
Veldig synd Sindre. Ergelig med sånne dyr(e) kollisjoner, men godt det ikke var en elg f.eks. Uansett kjipt, men det lar seg vel fikse uten de altfor store kostnadene eller. Du får poste noen bilder.

Har forresten ikke helt fått med meg om du fortsatt kjører Celica eller om det har blitt en MR2 MK1?

#52592  av Kjelliken

:shock: det var skikkelig tristegreier sindre men som nevt tidligere godt det ikke var ELG!!!! :wink:

#52606  av sindrejl

veldig godt det ikke var elg, men hadde det vært det hadde jeg sett den over betongdeleren, for den er ikke så høy, men reven kom sprettende fra ingensteds :(

Kjører mr2 mk1 nåja.. og de bilene eier jo ingenting som heter glassfiber.. håpløst alt er jo stål som er ødelagt :P

#52697  av spkstrp

panser stål :)

jævlig kjipt, men ikke så mye å gjøre med.
tror du du får fikset det eller?

#52816  av Anders gullstein

Kjørte på en kattjævel en gang jeg, ble ny spoiler og lakkering det ja. En "dyr" afære :roll:

#52830  av chris

jeg tok en fugl en gang, måtte vaske ruta :P

så ikke så bra ut det der sindre, men tror det lar seg fikse. det værste var vel at skjermen på sida var slått skeiv :?

#52843  av sindrejl

skal til en kar som tar det svart ikveld og se hva han kan gjøre. Har bestillt litt nye frontdeler av toyota og satser på at skjermen lar seg fikse. den har visst blitt fiksa før også.. fant noe spakkel der reven knerta lakk

#53076  av bjirn

du får penger for hver revelabb du leverer inn til noen folk.

#53083  av doffy

bjirn skrev:du får penger for hver revelabb du leverer inn til noen folk.

Kommer noe godt ut av alt! :D