TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en ny fyr her!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #52410  av Christoffer

Siden andre har presentert seg på forumet, så kan jo jeg også gjøre det.
Heter Christoffer, bor i Bergen, og kjører Celica T20. UTEN turbo... :s

Trenger dere vite mer?
Jeg er IKKE mye til mekaniker, jeg liker meg bedre inni bilen enn under. (!) Har ikke vært spesielt mye på treff, utenom noen lokale greier i bergen. Og bilen har jeg hatt i ca 2 uker når denne posten ble skrevet. :P Veldig godt fornøyd, men så er det jo en Toyota ;)

Er det noe, så ikke nøl med å spørre...

#52418  av sindrejl

hehe velkommen ;) Du er en av mange i gjengen som er dårlige mekanikere her inne :D men så er det utrolig mange her som er ekstremt flinke også da ;)

#52425  av hmsilset

Velkommen ja! Turbo kan du vel klæsje på siden :P

#52428  av sexten

Hehe. Jeg liker meg også best inni bilen :wink: Er også fra Bergen, så har sikkert møtt deg på veien en gang :) Er jo så utrolig mange Celicaer her i Bergen

#52451  av Christoffer

Ja, og de fleste er jo uten modifikasjoner :(

#52467  av MR2turbo

velkommen Christoffer ;)
De fleste starter jo med en bil uten modde da, så om du vil så får du nok gjort litt med den etterhvert ;)

#52480  av Kjelliken

:D det er godt at bergens medlemmene øker i antall her da kan vi bli flere på de få lokale treffene her i byen også... 8)

Så velkommen skal du være.. :wink:

#52483  av Christoffer

Kjelliken: Vet du når nermeste treff er? Det er jo sommer og sol, så.

Mr2Turbo: Vil ha turbo ;) Hører rykter om at en kan dra ut en del hester ut av motoren :)

#52492  av chris

Velkommen til forumet.

Selv er jeg TS-OGN's nest dårligste mekaniker, har vi funnet ut, så du vil neppe føle deg uttafor :lol:

#52495  av CrazyKnight

chris skrev:Selv er jeg TS-OGN's nest dårligste mekaniker
Aha...
SÃ¥ det er du som har plassen foran meg... :wink:

#52496  av chris

CrazyKnight skrev:
Aha...
tror du ligger over på den lista. var dog en (husker ikke hvem, men det var da en her på ts-ogn :D) som spurte på irc-kanalen vår om det gikk an å montere dumpventil på en NA motor, da måtte jeg se meg slått :lol:

#52528  av spkstrp

chris skrev:
CrazyKnight skrev:
Aha...
tror du ligger over på den lista. var dog en (husker ikke hvem, men det var da en her på ts-ogn :D) som spurte på irc-kanalen vår om det gikk an å montere dumpventil på en NA motor, da måtte jeg se meg slått :lol:
hehe :) lurer på hva man skal med det da.... :roll: var det på dette forumet jeg så en slik dippedutt man puttet i eksosrøret, så det skulle høres ut som om turboen spoolte opp? :roll:

#52883  av Gossi

chris skrev:
CrazyKnight skrev:
Aha...
Dæven. Det sier jeg bare. Nå er jeg slått også. :lol: