TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mk2 MR2 Turbo pÃ¥ Hell Bil?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #52263  av @lpher

Fikk nettopp inne en rapport om at det er en 'turkis' MR2 Turbo inne på Hell Bil...noen som føler seg skyldig?..eller er det bare en bil jeg har glemt?:D

@lpher

#52329  av chris

har hørt rykter om at det er en i klæbu (som visstnok stod til salgs) med samme farge som min.. men det var GTi tror jeg.

eneste mr2 turbo jeg vet om i trondheim er den som var henta direkte fra usa, med prøveskilt. han var på vårmønstringa.

#52335  av @lpher

Hmm..wierd...kilden min er vel en av dem med MEST peiling på toyotas turbo-biler inne på Hell Bil...så da er det tydeligvis kommet en ny deputy to town! :D

@lpher

#52340  av chris

@lpher skrev:Hmm..wierd...kilden min er vel en av dem med MEST peiling på toyotas turbo-biler inne på Hell Bil...så da er det tydeligvis kommet en ny deputy to town! :D

@lpher
hmm.. er bare en ting å gjøre da.. svinge innom hell bil og se ;)

#52415  av funkes

Ja stemmer. En kompis som jobber der fortalte meg noe om en mr2 turbo på jobben mener jeg å huske... Jeg husker ikke hvor den kom fra eller noe sånt :)

#52430  av @lpher

Apropos Hell Bil...Funkes? Hva er det Øystein har holdt på med i helga da? :)

@lpher

#52459  av funkes

@lpher skrev:Apropos Hell Bil...Funkes? Hva er det Øystein har holdt på med i helga da? :)

@lpher
Aner ikke...har vært bortreist i helga jeg og har ikke snakket med han i uka her. Får sikkert høre det hvis han har gjort noe :)

#52487  av @lpher

funkes skrev: Aner ikke...har vært bortreist i helga jeg og har ikke snakket med han i uka her. Får sikkert høre det hvis han har gjort noe :)
Lånt sykkel...med tå til isse-bandasje som resultat var det en som nevnte til meg...

@lpher