TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hahaha

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #51380  av Remi

Æ måtte bare.. æ har flirt i 20min av det her.

http://www.jurito.net/otro/shutup/xtina.html

nb ikke for barn

#51383  av bose

ehm. viste ikke at du var sånn remi :P

#51385  av Remi

haha næ altså æ e ikke sånn! :twisted:

#51386  av sindrejl

hihi gruer meg til festen her :P

#51393  av Remi

LOL

#51394  av Remi

sindre det kan jo bli en bra fest :lol:

#51401  av cameleon

ooooookeii.... :roll:

#51402  av MR2Espen

haha :)

#51487  av mr.veilsidewankel

fysj!!!! så det er sånn dere toyotafyrer driver med :P

må være forsiktig med å miste ting på bakken på den festen der tenker jeg :D ........

#51495  av chris

mr.veilsidewankel skrev:fysj!!!! så det er sånn dere toyotafyrer driver med :P

må være forsiktig med å miste ting på bakken på den festen der tenker jeg :D ........
skal sitte godt planta med ræva på en stol ja :D

#51520  av mr.veilsidewankel

er sikkert det tryggeste ja. eller du kan kjøpe en sånn ståltruse med kombinasjonslås. litt kjipt når du skal pisse i fylla og du ikke husker koden da :D

#51523  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev:er sikkert det tryggeste ja. eller du kan kjøpe en sånn ståltruse med kombinasjonslås. litt kjipt når du skal pisse i fylla og du ikke husker koden da :D
LMAO :) Hmmm....hørtes faktisk litt selvopplevd ut den dær :D Anything you want to tell us about! :D

@lpher

#51541  av chris

@lpher skrev:
mr.veilsidewankel skrev:er sikkert det tryggeste ja. eller du kan kjøpe en sånn ståltruse med kombinasjonslås. litt kjipt når du skal pisse i fylla og du ikke husker koden da :D
LMAO :) Hmmm....hørtes faktisk litt selvopplevd ut den dær :D Anything you want to tell us about! :D

@lpher
jeg ser helst at vi UNNGÅR sånne spørsmål vi egentlig ikke vil ha svar på :D