TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grisefælt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #51202  av Maverick

Jeg har sett mye horrible biler, men jeg mener at denne tar kaka..
Dette er så malplassert at jeg innerst inne er overbevist om at eieren gjør det for å provosere..
Vedlegg
Bilde(8).jpg
Bilde(8).jpg (8.94 kiB) Vist 638 ganger
Bilde(7).jpg
Bilde(7).jpg (10.33 kiB) Vist 638 ganger

#51207  av FalcoN

neinei....Han har sikkert montert en liten helikoptermotor i den :P
Da sjønner vi jo at han trenger vingen for å holde den litt stabil :lol:

men seriøst.....HERREGUUD :shock:

#51227  av tbergstad

Hehe.. HAr sett noe lignende kjøre rundt i verdal.. En slik 626 med skjørt og full pakke... Og med en sånn spoiler... Nasty..

#51228  av Ninjamannen78

Det der må jo være på kødd..

#51236  av Kjelliken

:shock: sikkert tvinturbo v6 er med nos.. og 4x4 og en sjofør som ikke er helt i lodd :wink:

#51299  av MR2Espen

:lol: fy faen jeg lo godt av den der :wink:

#51312  av KK-ma70

De vingene der har "tatt av" skikkelig i trondheim. har til og med sett en på E36(BMW) sinsykt stygt. Bare en bil jeg har sett den passer noenlunde på er Calibra(var litt drygt å kalle det bil da)

#51320  av mr.veilsidewankel

De vingene der har "tatt av" skikkelig i trondheim
og hvem har skylden for detden jævla rimistylingbutikken som er i andre etasje på smartklubb(husker ikke hva kjeden heter)
selger 8etasjes alu monster til under 1500kr, ikke rart at alle tullingene handler da.
 #51321  av Maverick

og hvem har skylden for detden jævla rimistylingbutikken som er i andre etasje på smartklubb(husker ikke hva kjeden heter)
Også kalt Torshov :lol:

#51327  av Phantom3D

I ski er det også en del av dette.. aldri helt forstått om de synes det er kult, eller komisk (harry) hvite "teiperstriper" hodeskalle-girkule, stor dobbel thorsovvinge, stygge flammeklistremerker, Og "best av alt" veiskilt brukt som eksosrød (De mener det er virkelig bra, i de senka orionene og fiestane som ofte slår nedi, tåler veiskilt det.. ruster heller ikke og gir god-lyd)

#51329  av chris

mr.veilsidewankel skrev:
selger 8etasjes alu monster til under 1500kr, ikke rart at alle tullingene handler da.
:mrgreen:

#51374  av cameleon

De vingene der er beregnet på at jenter i alderen 11-14 år kan skryte til venninnene sine om at de har sitti på en spåtsbil, mens de tvinner den rosa tygegummien rundt figrene sine :roll:

"Harru settj spåilern te'n jørgen' a? Deinnj e bare sååå rå azz!!! Sætt'n på æksoshala så e'n min azz"