TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem sier at en 2 seter sportsbil ikke kan være familiebil?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #51021  av angrykid

hehe. kom på en ide her om dagen. Ikke gjennomførbar sånn i første omgang pga lovverk og slikt, men salig kul til show offs og div. :-)

Ta utgangspunkt i en mr2 mk2. Fjern panser og alt av det som er overflødig under panser. Så bygger man inn en liten kupevarmer som drives på 12 volt. Så lager man en sittestol/liggestol for en liten unge på ca 4-6 år, monterer ratt og pedaler, slik at gutten kan leke at han kjører bil. Så bygger man ett tak over det hele i glass eller plexi, slik at gutten får det varmt og godt. :) Må jo selvsagt heve hele greia litt, men ikke mer enn at det kan komme til å bli salig kult. Så, som en liten finish, maler man gutten inn i blacklight farger, og kjører på med neon innvendig i kjøredoningen. I selve plexiglasset risser man inn, slik at gutten ser ut som en blanding av en løve og en alien.

Så monterer man intercom slik at man kan snakke med gutten. Han må jo selvfølgelig ha ett fett anlegg han og, slik vi foreldrene har inne i kupe'en, og muligheter for å slå ut stolen, slik at han kan ligge på tvers inni fronten der. :-D

Som sagt, ikke akkurat gjennomførbar, men fan så fett det hadde vært. :D

AK signer off for natten..
(kanskje like lurt, vil noen si)

#51032  av zacroa

SÃ¥nn bil har jo paven hatt lenge :lol:
Bare at hans er tysker...

#51039  av AndreasH

Har bilen din LSD, eller bruker du det selv ? :mrgreen:

#51042  av angrykid

AndreasH skrev:Har bilen din LSD, eller bruker du det selv ? :mrgreen:
Hehe. :-D du vet no. trøtt å jævli så blir det ofte til at dårlige ideer former seg. :D

#51044  av AndreasH

Vel, jeg bør egentlig ikke si noe jeg. - Kjører daglig småen til barnehagen i barnesete i MR2'en. Når jeg henter ham hender det han har krigs-maling i ansiktet o.l. Når vi passerer er det noen som smiler, noen ser rart og noen ser stygt - særlig eldre bestemødre. :)
Det ser kanskje ikke 100% ansvarlig ut nei. :roll:

#51080  av Kjelliken

:D Denne ideen bør tas videre og utformes. Helt sikkert sukkse... :wink:

#51094  av angrykid

Kjelliken skrev::D Denne ideen bør tas videre og utformes. Helt sikkert sukkse... :wink:
Det mener jeg og. :-) hadde vært seriøst fett å kunne cruiset inn på ett treffområde med sønnen sin på 4 år framme i panseret på bilen og med neonlys å greier.. hehe :-D

Garantert en showwinner. :D

#51146  av sindrejl

angrykid skrev:
Kjelliken skrev::D Denne ideen bør tas videre og utformes. Helt sikkert sukkse... :wink:
Det mener jeg og. :-) hadde vært seriøst fett å kunne cruiset inn på ett treffområde med sønnen sin på 4 år framme i panseret på bilen og med neonlys å greier.. hehe :-D

hihi genialt.. sovet lite i det siste!? ;)

Btw.. synes litt synd på den sønnen om man skulle dulte borti noe med fronten? :/ :P

#51158  av angrykid

sindrejl skrev:
angrykid skrev:

Btw.. synes litt synd på den sønnen om man skulle dulte borti noe med fronten? :/ :P
Var det jeg mente sånn helt først med lovverk og div andre ting :) Derfor hadde det ikke vært forsvarlig å gjort noe slikt, men det er ingenting som sier at man ikke kan mekke noe slikt til show å utstillinger da. Særlig på en mk2, der man ikke har noe annet lurt enn batteriet i fronten.

PS: mangel på søvn er faktisk en sykdom. Man gjør slike syke ting som dette når man er trøtt.. skummert.

#51160  av sindrejl

angrykid skrev:
sindrejl skrev:
angrykid skrev: Det mener jeg og. :-) hadde vært seriøst fett å kunne cruiset inn på ett treffområde med sønnen sin på 4 år framme i panseret på bilen og med neonlys å greier.. hehe :-D

Var det jeg mente sånn helt først med lovverk og div andre ting :) Derfor hadde det ikke vært forsvarlig å gjort noe slikt, men det er ingenting som sier at man ikke kan mekke noe slikt til show å utstillinger da. Særlig på en mk2, der man ikke har noe annet lurt enn batteriet i fronten.

PS: mangel på søvn er faktisk en sykdom. Man gjør slike syke ting som dette når man er trøtt.. skummert.
Har batteriet baki jeg :/ så har mer plass fremme :D

#51162  av angrykid

Oh, btw. grattis med ny bil, sindre!! :D Har ikke fått gjort det før nå, har ikke snakket med deg på ett par uker. hehe :)

Har du fått lagt ut noe bilder av bilen noen steder, sånn at jeg får se hva du har funnet deg? :)

AK

#51168  av chris

sindrejl skrev:Har batteriet baki jeg :/ så har mer plass fremme :D
du har ikke akkurat store plassen foran der du heller da ;)