TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min nye kjerre..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #50549  av gfc

Her er min nye kjerre da, ble ikke nå celica på meg.
Ble litt vanskelig å få strekt meg så langt økonomisk, men jeg er ikke skuffet over hva jeg fikk for pengene.

Denne betalte jeg 60.000 inkl reg for, å med på kjøpet skulle han lakkere spoileren å sette den på hvis jeg kjøpte spoiler'n.

Det er en 95mod Carina E Xli.. Den har gått ett stykke (220.000), kun 1 eier som har hatt den. Bilen er helt strøken,
sjekket opp hitsorikken på den på jobb å alt av slite deler osv på den er byttet.

Fikk egentlig bilen i går, men jeg ville vente til i dag å avbilde den, fikk ikke til å sette på 17 tommerne før i dag. :D
Spoiler er satt på, 17ere er på, anlegg er under planlegging, tåkelys kommer ved neste lønning å ev. noe senking.

Skal innom klargjøringen i morgen å hente meg nå sweet voks osv å polere den til helgen. :D:D
Så må jeg få h.vik's egen foto guru (proson) til å knipse noen sweeete bilder..
Vedlegg
HPIM0613.jpg
HPIM0613.jpg (446 kiB) Vist 520 ganger
HPIM0612.jpg
HPIM0612.jpg (426.46 kiB) Vist 520 ganger
HPIM0611.jpg
HPIM0611.jpg (82.76 kiB) Vist 520 ganger

#50550  av Dice

Pen Carina. Med de felgene er blir det nesten som en ny bil :D (istedet for 15" orginalt). Også rød da, akkurat som min :wink:

Knall at du har de neste planene klare. Om jeg får komme med noen anbefalinger...... så ville jeg fått meg ett senkesett, klarglass i front, diadem pærer i blinker front..... så de litt dyre tingene; større bakre potte eller få tak i orginalpotter fra Carina GTI, den har utløp på hver side bak :twisted: . Etter det, må du til med litt styling, altså stylingsett helt rundt.

Skal ikke beskymre deg for lengden den er godt. Toyota går mye lenger hvis du steller pent med den.

Hvis du skal gjøre en skikkelig god jobb med poleringen, som holder, så kan jeg anbefale 3 stegs programmet til http://www.meguiars.no (http://www.meguiars.com) som inneholder:

1.Rubbing
2.Polish
3.Voksing

Skal helst ikke polere uten å bruke en skikkelig voks utenpå. Den forsegler nemlig. Det er dyrt, dvs ca 620 spenn, men da kjøpte jeg med poleringsputer (for hånd) og skikkelig duk.

#50553  av gfc

Alt til sin tid. Mange penger som har gått bort i det siste nå.
Gruer meg til regningen skal gjøres opp..

#50554  av Dice

For å friste litt :roll: :

Bilde

Cossie??
Bilde

Bilde

DTM??
Bilde

Bilde

Bilde