TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blir dette det neste?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #50325  av chris

Skummel utvikling i så fall. Da er vel det eneste håpet å skaffe seg en Lotus Exige (som har t-sport motor). I Top Gear brukte de et kamphelikopter, og de klarte ikke å få til missile lock på Exigen, uten å gå på lang avstand. :D
Vedlegg
251.jpg
251.jpg (118.28 kiB) Vist 782 ganger

#50328  av jan-erik

:lol: :lol: :lol:

Uttrykket "Onkel ligger i buskene å lurer" fikk plutselig en helt annen betydning!

Må nok bort til Q-branch å få på litt gadgets på bilen min for å møte den der :twisted:

#50332  av chris

jan-erik skrev::lol: :lol: :lol:

Uttrykket "Onkel ligger i buskene å lurer" fikk plutselig en helt annen betydning!

Må nok bort til Q-branch å få på litt gadgets på bilen min for å møte den der :twisted:
hehe, spørs om ikke E18 og E6 vil utvikle seg til en krigssone etterhvert ja :D

#50342  av sindrejl

Hahhahahahaha sinnsykt.. bare helt sinnsykt :D

#50411  av Kjelliken

:shock: mener jeg så en slik som det der her borte i bergen i helga. og lurte i buskene.. men klarte å lure den til å tro at bilen min var en forkjølet papigøye og deror følgte den ikke etter.. :wink:

#50478  av Stian

:shock: Hadde jeg sett en sånn dukket opp bak en busk hadde jeg DRATT av veien... :shock:

#50500  av Ninjamannen78

Får slenge AG-3`en i baksete og håpe det ikke er for tykk armering på de der da.. Men er stygt redd det blir som å skyte med luftgevær på en tanks.

#50508  av chris

Ninjamannen78 skrev:Får slenge AG-3`en i baksete og håpe det ikke er for tykk armering på de der da.. Men er stygt redd det blir som å skyte med luftgevær på en tanks.
hehe, frykter for det ja :P

#50511  av Goose

russere selger anti aircraft raketter for 1000 dollar med luncher varme søker.. :wink:

#50527  av Kjelliken

russere selger anti aircraft raketter for 1000 dollar med luncher varme søker..
har allerede bestil fem stykker sånn just incase..

PS noe som er rå på å smugle over grensen???? eller går det greit og registrere dem hos politiet lovlig?? LOO :twisted:

#50531  av chris

Kjelliken skrev:
russere selger anti aircraft raketter for 1000 dollar med luncher varme søker..
har allerede bestil fem stykker sånn just incase..

PS noe som er rå på å smugle over grensen???? eller går det greit og registrere dem hos politiet lovlig?? LOO :twisted:
prøv å unngå de mest trafikkerte overgangene i hvert fall :lol:

#50593  av Kjelliken

8) ja det er vel oppe i nord det... da får jeg ta det i samme slengen som jeg skal innom acr en gang kansje til neste år.. LOL :lol: