TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rally trøndelag... (Chris)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #50252  av turboman

Var på Rally Trøndelag i helga, oppdaget jammen Chris i sin blåfargete MR2. Han sto og blinket med lysa, muligens tutet oxo, i lyskrysset ved Prinsen Hotel, Trondheim. Lørdag, sånn ca 16 tenker jeg...

Så klistremerkene på siden også, så det var ikkenoe tvil. Hadde tenkt å stoppe deg om jeg så deg igjen, men jeg så deg ikke noe mer.... Så en som gikk innepå serviceplassen etterpå og tittet, som jeg trodde kunne være deg, men. Var langt ifra sikker, så jeg spurte ikke...

Så også en svart mkII som cruiset gjennom service-plassen ved Trondheim torg. Så ingen klistremerker på denne, men... Hadde gule tåkelys, og effektanlegg...

:)

#50257  av chris

*klippe klippe klippe*

men så er spørsmålet, hva gjør du i Trondheim uten å si i fra? :P

-Edit-
aaaaaah, nå kom jeg på det!! Jeg blinka og tuta på en tulling som hadde tenkt å krysse veien i Prinsenkrysset ja (er ikke lov å svinge til venstre der nemlig). Var vel ikke du som skulle krysse der vel? hihi. Men var ikke i servicedepoet etter det der nei, var der før :)

#50267  av turboman

chris skrev: Var vel ikke du som skulle krysse der vel? hihi. Men var ikke i servicedepoet etter det der nei, var der før :)

Nei, jeg var fotgjenger.. Skulle til å krysse gata, men det sto en hissig MR2 og skulle frem, så jeg ventet i stedet... :wink:

#50295  av sindrejl

turboman skrev:
chris skrev: Var vel ikke du som skulle krysse der vel? hihi. Men var ikke i servicedepoet etter det der nei, var der før :)

Nei, jeg var fotgjenger.. Skulle til å krysse gata, men det sto en hissig MR2 og skulle frem, så jeg ventet i stedet... :wink:
Høres fælt ut som chris ja.. han har kjørt taxi skjønner du så han er litt "aggressiv" i bykjøring :D

#50326  av chris

turboman skrev:

hehe. *plyste uskyldig* er du i trondheim ennå eller? hva gjør du her oppe?

#50385  av turboman

chris skrev:

hehe. *plyste uskyldig* er du i trondheim ennå eller? hva gjør du her oppe?

Nope, var bare oppe i helga. Er servicesjef for broder'n som kjører rally, så jeg er med å mekker litt da vettu.... ( http://www.team-nestor.net ) Ble en fuktig natt på Tiger-Tiger på fredag, da.. Var ganske fint sted igrunn... :)