TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Diverse biler i Drammen og Strømmen fredag kveld

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #50030  av jan-erik

Ble kasta ut av madammen da hun skulle ha sommerfest for kollegaene hjemme hos oss, så tok en sightseeing til Drammen og Strømmen. Så en tofarget MR2 MK1 ved bowlingen, og en mørkblå MR2 MK1 rett etterpå. Så også en fet dønn strøken sort Honda NSX 8)

I Strømmen en sølvgrå Celica MK6 GT-Four WRC? .

Stoppet også for å se på noen biler parkert i Strømmen, og da kom de hyggelige eierne også så vi pratet litt. Japsefolk er alltid hyggelige folk :-). Den ene hadde en lilla Nissan 300ZX (var tidligere rød), men nå omlakkert med en del styling og Race Zone dekaler på siden. Den andre en metallic grønn Nissan 200SX 13 med gull fargede felger.

#50056  av Phantom3D

Du så ikke meg altså? jeg var der fredag kl1!!

#50057  av jan-erik

Phantom3D skrev:Du så ikke meg altså? jeg var der fredag kl1!!
Nei, men dro vell litt før 23:00.

#50108  av vegar85

jeg dror til strømmen like etter du dro jeg da. jeg kjenner han i 300zx`en. ble ganske kul den når han lakket den...
 #50123  av spkstrp

jan-erik skrev:
Stoppet også for å se på noen biler parkert i Strømmen, og da kom de hyggelige eierne også så vi pratet litt. Japsefolk er alltid hyggelige folk :-). Den ene hadde en lilla Nissan 300ZX (var tidligere rød), men nå omlakkert med en del styling og Race Zone dekaler på siden. Den andre en metallic grønn Nissan 200SX 13 med gull fargede felger.
Lilla zx? høres ut som essex på 200sx forumet..

Og den grønne s13 ville jeg gjerne hat sett :D

EDIT: er det greit for deg om jeg etterlyser den litt på 200sx forumet ? (nevner den styla mk3? :) )

#50126  av Bobsi

Jag var i Drammen silvrig celica mk 7
 #50136  av jan-erik

spkstrp skrev: Lilla zx? høres ut som essex på 200sx forumet..

Og den grønne s13 ville jeg gjerne hat sett :D

EDIT: er det greit for deg om jeg etterlyser den litt på 200sx forumet ? (nevner den styla mk3? :) )
Den lilla var Essex sin ja.

Sikkert greit det ja, skal opp å kjøre med 200SX klubben på Våler mandag 28.6.

#50169  av [BHS]paladin

hehehehe ingen som har sett mr2 min ....... untatt deg da "Phantom3D"

#50580  av MRQuoc

Jan-Erik , om det var i Drammen du så denne tofargete MK1, kjenner jeg til 3 stk..
alle tre i samme farge som min grønne , med sølv under .. den ene blir kjørt av en ung inder og er rundt meg ett sted( jeg drikker med han noen ganger ;) ) .. den andre er fra røyken og eies av en ung gutt som ikke har serfikat enda , men hans venn kjører den for han. den 3dje står stille i kobbervikdalen uten skilter .. :]

NSX'en kjøres av en eller annen "blakk power" mann .. han har stått litt sammen med taxisjåførene på togstasjonen har jeg sett .. ( tjener taxisjåfører så bra?!" ;) .. det har også eksistert en rød NSX i Drammen ..
Men ryktene sier at den ble solgt videre mot Vestlandet .. 4 uker senere dukker en Svart .. så jeg vet ikke om den er omlakkert .. for den er ganske strøken nå! :]