TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dette har jeg lyst til Ã¥ dele med dere...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4988  av mk1 black limited

Delenummer til MR-S -emblem (JDM) er 75314-17030.

(hysj! ikke si noe til Chris (ct20b)!)

Mer spesialdeler til MR2 mk3 finnes her: http://www.spydermagazine.com/Sparts_in ... s_page.asp

No hard feelings... :wink:

#4990  av PwRmAd

hehe, tatt på fersken :D No problem, lurte på hvor lenge det tok før noen greide å rote det fram :wink:
Bra jobba 8)

Chris

#4996  av Erlend

Hehe, kjempebra! Tror jeg skal bestille noen slike og feste foran og bak på Carina 2en jeg! Hahaha...bare tuller :wink:

#4997  av jumbo

Skjønner forresten ikke hvordan de merkene kunne være noe å "krangle" om i det hele tatt, de ser jo ikke ut i måneskinn! :mrgreen: :P

#5002  av CelicaTurbo

hehe, de er sjeldne er vel hovedsaken her :) Synes de er litt stilige jeg da men om de passer på bilen er en helt annen sak.. det må jeg nesten se først :)

Ellers forstår jeg Chris som prøver å skape en unik MR2 og sikkert gjør en god del jobb med det, og kanskje ikke vil servere allt på et sølvfat til alle andre,

på den annen side forstår jeg også 'black' som etter min oppfatning spurte høflig.. :)

jeg satser på at den diskusjonen der er over nå så jeg slipper å begynne å låse hat-tråder slik man gjør andre steder :)

#5005  av henningl

Bare se på subaru dere.. de friskeste subaruene har ROSA(!!!) subaru-merker! hvor maskulint er nå ikke det... :lol:

#5007  av CelicaTurbo

hehe, taktikkeri kalles det, med rosa merker vet de at det er større sjangs for at damene ikke klager når gutta kjøper bil? "Skal vi ikke heller kjøpe denne kjære? den har rosa merker tilogmed?" og så klart glemme å fortelle det fakta at bilen har dobbelt så mange gamper som vanlig kjappe familiebiler har :)

#5008  av jumbo

Det er dog litt vanskeligere å unngå at hun oppdager at den også koster dobbelt så mange laken... :D

#5009  av Goose

jumbo: hvis hun er blond og fra Kongsberg så legger hun f#"¤ meg ikke merke om bilen koster 20 x mar... hehehe :lol: :lol:

#5015  av CelicaTurbo

en blond fjortis som ikke skjønner begrepet "penger" da, og det er vel helst de som blir mest påvirket av rosa farger også da :)

#5020  av chris

En blond fjortis fra Kongsberg.. kan det bli værre? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Forresten håpløst med sånne rosa fjortis'er som ikke aner en fnugg av hva ting koster. "kan du kjøre meg hit?" "kan du kjøre meg dit?" "kan du hente meg der og kjøre meg dit?"... :roll:

#5024  av jumbo

Vel, du kan være glad du slapp bussturen fra Nesbyen ned til Hokksund i går, du! Satt rett foran to fjortisjenter av verste sort, som kaklet et ETT sett, to timer til ende :x

Det vil si, de kaklet sikkert etter det også, men da gikk jeg hvertfall av bussen og slapp å høre mer :D

#5026  av Goose

Stakkars. Missunner deg ikke.

Jeg får nok være å gå inne i kjøpesentret i kongsberg midt i uka sånn ved 13-14 tiden.

Da er det masse sånne.

Fy F"#¤#. Jeg vil si at 90% av dem er red søppel!
Sorry for utrykket med de jentene ser ut som koplette luddere som fortjenner ikke respekt i det hele tatt. (Søppel) hehe.

Kameraten min hadde en 200SX før denne bilen var fulla av sånne + wonderbaun! :lol:

#5030  av CelicaTurbo

det hjelper vel ikke for vår del at MR2'en har en solid tiltrekningskraft på fjortiser da, var ihvertfall slik jeg opplevde det når jeg hadde MR2 :)

Celicaen har ikke denne effekten i samme grad ihvertfall, som er greiest :)

#5035  av chris

Hehe, den har nok det. Er de som vrir seg mest i hvert fall.. samt 50-åringer som alltid har drømt om en sportsbil men som har vært stuck med familie de siste 30 år ;)