Detta er snadder, fikk 4 av disse fra Toyota Japan. Orginalt fra JDM MRS.

Chris

Chris
xxxxxJANTExxxxxxx
ct20b skrev:Detta er snadder, fikk 4 av disse fra Toyota Japan. Orginalt fra JDM MRS.Hadde du delenummeret?
ct20b skrev:Det var jo en sympatisk (og lettere paranoid) innstilling.spørs om han vil dele det med dere da
mk1 black limited skrev:Jeg skjønner bare ikke poenget - det er jo drøssevis av steder du kan får kjøpt det på nettet, f.eks. http://shop.store.yahoo.com/lexusparts/mrsemblems.html.hehehe, stakkars lille deg. Så du føler at du må gå til personlig angrep på meg pga. noen JDM emblemer..
Hvorfor skal Chris være så sær at han må ha oss andre til å kaste bort masse ekstra penger for å få tak i det fra USA når alt vi trenger er et delenummer vi kan ta med til den lokale Toyotaforhandleren som så bestiller det for oss...til en vesentlig lavere pris?
Vi i Norge er særdeles heldige i så måte - de som bor i USA må ty til fordyrende mellomledd for å kunne handle originale Toyotadeler fra Japan.
På min hjemmeside har jeg lagt ut en haug med delenummer til diverse JDM-deler, og jeg ser ingen grunn til hvorfor jeg skulle hemmeligholde det. Men det gjør tydeligvis Chris.
God bedring.
henningl skrev:Det er nok for at han skal få selge dem han bestillte ekstra..Har ingen intensjoner om å selge demHar full forståelse for det jeg