har alltid vert autofil, har irritert lærern siden barneskolen med å lese bil blader bakerst i klasserommet.. var vel i grunn i begynnelsen mest hekta på italienske sportsbiler, men fant fort ut at de var dyre og lite driftsikre..
min første bil var en golf c, 1,6diesel. og tente som "skolebil".. hull i bunnpanna et par ganger, (merkeligt av tyskerne å la bunnpanna være det laveste punktet på bilen..

)
en kompis kjøpte en mr2 mk1 når jeg var 17, da var jeg solgt.. slik bil skulle jeg ha.. (du gjettet riktigt! den jeg har i dag..) men utsatte det pga økonomiske ting og tang.. var å så på en del 86- modeller, men skulle ha med t-tak!
så når sjangsen bydde seg for 2 år siden, når eier nr 3 etter min kompis skulle selge, til en grei pris, var handelen gjort. hadde lenge før jeg kjøpte bilen en vill tanke om å trimme en mk1, med 3sgte! Men trodde aldri at jeg ville komme til å gjøre det..
kommer nok til å kjøre toyota nå, driftsikkert og tøft!
har også hatt diverse herjebiler, granada, lada++ sånn bare for å ha det litt gøy..
og ja, smokey and the bandit startet nok kanskje min forelskelse i t-tak.. trans-am... vil egentlig ha en slik enda..
får foresten stadig vekk komentarer fra mødrene til kompiser, om at jeg har en stili og søt bil..

hehe. så det er i vert fall noen damer som liker bilen..