TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har noen et balltre?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #46489  av RumpShaker

Nå har jeg sett dette også... Jeg visste ikke at det var mulig å ødelegge en MR2 SÅ mye!!!!!!

Arti(?) løsning med vingen... :shock:

#46494  av Goose

Sikkert greit de vinegne for de som liker det, men hva ser folk i dem?

#46500  av CelicaTurbo

tror vi har diskutert den før og vurderte da om den kanskje var halvferdig eller noe?

#46529  av RumpShaker

Hele bilen ser ut som et mislykket, og nettopp påbegynt, prosjekt som plutselig har stoppet på grunn av økonomi eller liten interesse....
Mulig at det er mangelen på interesse som gjorde denne til enda en ødelagt MR2!

#46560  av CelicaTurbo

jeje, det er som regel enkelt å fjerne slikt å få bilen orginal igjen :)

#48004  av Erlend

Fungerer sikkert å kjøpe den bilen der for en billig penge etterhvert, også heve den tilbake til sin fordums stolthet igjen :) Kult prosjekt...
 #49545  av gissgass

RumpShaker skrev:Nå har jeg sett dette også... Jeg visste ikke at det var mulig å ødelegge en MR2 SÅ mye!!!!!!

Arti(?) løsning med vingen... :shock:
hahaha den var til og med værre enn min vinge...
balltre ,gi meg 1 time med ei motorsag :twisted: :twisted:

#49583  av Anders gullstein

Folk kommer på så mye rart :lol:

89 000 kr er da rimelig for en SW20 MR2 da, må bare koste på seg ett nytt bagasjelokk og ny ORGINAL vinge (kanskje han har den liggende).

#49586  av RumpShaker

Anders gullstein skrev:må bare koste på seg ett nytt bagasjelokk og ny ORGINAL vinge
Spørs hvor mye annet han har ødelagt på bilen det... :roll:
gissgass skrev:hahaha den var til og med værre enn min vinge...
balltre ,gi meg 1 time med ei motorsag :twisted: :twisted:
Skal ikke så mye som en hel time med motorsag til vel?? Da gjør du en dårlig jobb! :P

#49747  av Anders gullstein

Ja, en får som regel det en betaler for.