TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montert Butterfly!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4871  av Bjørni

Endelig fått tatt noen bilder av eksosen, skulle nok brukt litt mer lys da jeg tok bilder.... :?

Bilde

Bilde

#4874  av Goose

Stillig! Dette ser bra ut! 8)

#4881  av CelicaTurbo

Ser ut som et virkelig bra system det der da.. ressonansdemper i "tutten" også ser det ut til, og det låter flott også eller? :)
Sist redigert av CelicaTurbo den 05 feb 2003 00:57, redigert 1 gang totalt.

#4887  av erling

Det er det peneste anlegget man får til turboen synes jeg. Har hørt mye skryt og ros om lyd og kvalitet oxo. Var det 13 laken du måtte ut med? Hadde vært artig om du hadde mulighet til å legge ut lyd- eller filmklipp. :)

Fikk du til å parkere sånn uten å rive av frontfangeren forresten? :mrgreen:

#4892  av jumbo

Legg merke til at han ikke har rygget * helt * opp :mrgreen:

#4919  av Bjørni

Er veldig fornøyd med anlegget, tross jeg har ikke hørt lyden i det enda. Er ikke ferdig med å kople i den nye motoren...
Skal få til en liten filmsnutt når jeg får start på damen.

Forresten, her er hvor mye bakkeklaring det er snakk om...

Bilde

Tror jeg skulle klart å klemme en finger under, men det er også MAX!
:mrgreen:

Bilde
Sist redigert av Bjørni den 05 feb 2003 17:49, redigert 4 ganger totalt.

#4920  av Goose

Det var lite.
Jaja. Du kan glemme å kjøre rund omkring i kongsberg i vinter...
Ikke snakke om opp i hallingdal, til å meg jeg henger meg der med T23 celica enkelte steder... men lav,stiv, bil må sitte rått på veien...

#4935  av MR2turbo

Ser skikkelig bra ut!! Ble nesten litt småmisunnelig der, ja :D gleder meg til å høre det.. Si ifra hvis jeg skal hjelpe deg å få filmet det, sånn at du kan legge ut :)

...forresten det var noen små enderør på det :mrgreen:

#4968  av Bjørni

Hehe, enderørene kunne vært større men jeg liker dem uansett :D
MR2turbo: Håpte jeg skulle få tid til å svippe innom med eksosen din snart, begynner å smågnage litt i samvittigheten min :roll:
Skal du mekke i helgen? Kunner kanskje tatt turen innom da?

#4971  av MR2turbo

Bjørni skrev:Hehe, enderørene kunne vært større men jeg liker dem uansett :D
MR2turbo: Håpte jeg skulle få tid til å svippe innom med eksosen din snart, begynner å smågnage litt i samvittigheten min :roll:
Skal du mekke i helgen? Kunner kanskje tatt turen innom da?
Det var en aldri så liten spøk det med enderøra, ja.. Synes at eksosen du har fått deg er dødsrå! Hadde den fantes når jeg skulle kjøpe, så hadde jeg nok og havnet opp med den.. :wink:

Jeg skal på fest på fredagen og lørdagen, så jeg er nok ute og mekker for rekreasjon på søndagen. Bare slå på tråden litt utpå, så ser vi.. Jeg har ikke savnet eksosen så det betyr ikke noe at du har hatt den en stund.

#4976  av PwRmAd

snadder eksos det der Bjørni, jeg har kjørt bilen til Charles tidligere med samme eksosen, og det er en herlig lyd i det. Kanon kvalitet også.
Gratulerer!!!

Chris

#4977  av Erlend

Det var kjemperått, det systemet du har fått deg! Oi... Sånn vil jeg også ha når jeg får MR2 :D Synes enderørene var flotte jeg!

#4981  av jumbo

AHAAAAAHHH!!!! BUSTED!

Er det en rød WONDERBAUM jeg ser i frontruta!!??? SKAM! SYND! URK!

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

#4983  av MR2turbo

OOOOOOOOOOÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aner en liten skap-råner??
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#4984  av Bjørni

HÆÆÆÆÆÆ!!!!!???? HVOR????? Åhhhhh, dere bare driver gjøn med meg, ahhh... forstår.......puhhh.... fikk hjertet i halsen der altså!
:D :D :D