TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem kommer pÃ¥ landstreff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#48818  av chris

Jostein skrev:har nok sjangsen til å komme meg ned.hadde tenkt å dra med meg damen uansett og hun har jo egen bil,som vi sikkert kunne tatt.Og KANSKJE(nå skal ikke jeg svare for dem) men at jeg/vi kunne fått sittet på med Kenneth eller Kristian herfra :oops: Men som sagt,stabelen med regninger er tykk,og det kom litt brått på.Og at jeg ikke kan ta med Mr2`en drepte og endel av lysten :( Er ikke den sammen når bilen ikke har det bra :roll:
synd du har trøbbel med bilen. men synes likevel du burde prøve å komme deg avgårde, sitte på med noen. det er jo et sosialt treff dette, et bli-kjent-treff. så det blir nok gøy å være med uansett :)

#48830  av CelicaTurbo

Jeg har plass til en person ihvertfall, baksetene blir vel litt trange for langtur.. men, forstår også om du vil spare pengene til å få stell på bilen istedet, det blir nok flere treffmuligheter senere :)

#48871  av VeilSide

Nei nå ble jeg endelig enig med meg selv her. Jeg satser på at Mercedesen takler turen så jeg kjører ned selv. Litt grunnet at erling kjører såpass tidlig samt jeg har en del ærend som jeg må ta før jeg reiser. Så ... har jeg ikke kommer på fredags natta så står jeg og banner og steiker en eller annen plass for at mercedesen havarerte :P

Hadde du erling betalt for ett rom allerede? Vist du ikke tar med deg noen så kan jeg godt paye deg cash på selve treffet og kapre den senga?

#48946  av erling

VeilSide skrev: Hadde du erling betalt for ett rom allerede? Vist du ikke tar med deg noen så kan jeg godt paye deg cash på selve treffet og kapre den senga?
Den er betalt ja, og ledig. Ingen problem. :)

#49129  av kennethx

Da kan man vel trygt si.....

Been there!
Done that!
Doing it again next year! :lol: :lol:
Sist redigert av kennethx den 14 jun 2004 09:00, redigert 1 gang totalt.

#49130  av Erlend

Ja! Eller:
Been there
Done that
Going back ;)

Var kjempeflott å møte de fleste på forumet live! Neste år håper jeg å se enda flere :)

#49199  av chris

going back ja, uten tvil. uansett hvor i landet det måtte være, om det er Lindesnes eller Nordkapp. Jeg ofrer gladelig noen liter bensin :D

turen i seg selv var faktisk gøy også, ble litt.. vel.. aktiv.. kjøring til tider, når Karl (KK-ma70) begynte å kjede seg litt bak der, og bestemte seg for å øke tempoet en smule :roll: :twisted: . Men det var en fin tur, mye fint vær, jeg fikk prøve Markus sin ultraråe maskin. Prøve er vel nesten feil ord, siden jeg kjørte den hele veien fra Oslo til Arendal :D Takk, markus, men det var ikke bra for meg dette. Nå er jeg jo NØDT å kjøpe turbo :( :D

Uansett, kjempegøy var treffet. Artig å dra på byen med gjengen, selv om jeg ikke fikk noe spesielt godt inntrykk av damene i Arendal :P :lol:

#49255  av Christian

chris skrev:...Uansett, kjempegøy var treffet. Artig å dra på byen med gjengen, selv om jeg ikke fikk noe spesielt godt inntrykk av damene i Arendal... :lol:
Fortell :wink:

#49286  av chris

Christian skrev:
chris skrev:...Uansett, kjempegøy var treffet. Artig å dra på byen med gjengen, selv om jeg ikke fikk noe spesielt godt inntrykk av damene i Arendal... :lol:
hehehe. havna nesten i slosskamp med ei jo! ei som det viste seg at markus kjente til fra før. Lene ellerno sånt het hu. hu kom bort til meg og lurte på om jeg hadde tatt telefonen hennes :roll: , noe hu faktisk hadde spurt meg om tidligere på kvelden også. jeg svarte da såklart "nei", og viste henne telefonen min som jeg stod med i hånda. da spurte hu om å få låne den, og jeg svarte da såklart "eh.. nei?". Hadde det vært ei pen edru jente, så kanskje. da ble hu helt gæærn, og slo meg i brystkassa. "jævla hore" sa jeg, og dermed tente hu på alle plugger. litt på bærtur hu der, men synes det var litt gøy jeg da :lol:
for øvrig fant vi vel egentlig ut alle mann, at arendalsjentene er luremus, alle som en. og kjedelige.

hadde det gøy likevel vi :D

#49289  av jan-erik

Christian skrev:
Treffet var kjempegøy og må garantert gjentas til neste år. Byturen var jo også konge, men godt jeg hadde ferie i dag for sov lenge og godt i dag. Ettervirkningene av byturen begynner endelig å gå over 8) .

Og hva var galt med damene i Arendal Chris?? :mrgreen:

#49290  av chris

jan-erik skrev:
Christian skrev:
Treffet var kjempegøy og må garantert gjentas til neste år. Byturen var jo også konge, men godt jeg hadde ferie i dag for sov lenge og godt i dag. Ettervirkningene av byturen begynner endelig å gå over 8) .
hehehe, det var godt å sove når jeg kom hjem ja :D ble ikke mye søvn den natta der :P

#49291  av Alexander G

Det var veldig mye fint å kvile øynene på i Arendal.
Du var ikke nådig Chris når noen kom foran synsfeltet ditt :)
Puffet folk vekk så det holdt...

#49292  av chris

Alexander G skrev:Det var veldig mye fint å kvile øynene på i Arendal.
Du var ikke nådig Chris når noen kom foran synsfeltet ditt :)
Puffet folk vekk så det holdt...
haha! ja, jeg dro jo ikke på byen for å se på dere :mrgreen: