TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En smakebit fra Arendal

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #49066  av Ace

Var innom der lordag for a fa med meg noen bilder. Var veldig bra vear akkurat frem til cruisinga i byen var ferdig og regnet satte inn :?

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Fikk desverre ikke tatt bilder av alle bilene, men det var en god del folk der med kamera sa fortvil ikke kommer garantert masse bilder etterhvert 8)

#49073  av bjirn

Heeey, Tonje jo :D Hadde amund stukket av på bildet?

#49075  av Ace

Tror han gjorde det meste for å gjemme seg bort gittt :lol:

#49117  av CelicaTurbo

absolutt en vellykket helg det der, antar det kommer en del bilder her på forumet etterhvert :) Regnet som Ace skrev om i sin post varte vel bare 30-45min før solen kom tilbake :D

#49125  av bose

CelicaTurbo skrev:Regnet som Ace skrev om i sin post varte vel bare 30-45min før solen kom tilbake :D
Som førte til masse bæring og flytting :D. Chris: du må begynne å trene ;)

#49189  av chris

bose skrev:
CelicaTurbo skrev:Regnet som Ace skrev om i sin post varte vel bare 30-45min før solen kom tilbake :D
Som førte til masse bæring og flytting :D. Chris: du må begynne å trene ;)
Jeg var der nede for å slappe av, ikke slite meg ut fysisk :P

#49213  av Ace

La forresten merke til at du hadde oxo HF skilter chris :shock:

#49280  av chris

Ace skrev:La forresten merke til at du hadde oxo HF skilter chris :shock:
Du hadde den røde da, tipper jeg? reagerte på det med "Alvdal bil". Jeg har HF-skilter fordi jeg bodde i Alvdal på det tidspunktet jeg kjøpte bilen, dvs for to år siden, regga den på Tynset. Flytta derfra for et års tid siden.

#49306  av Ace

Ah stemmer da skjonner jeg :lol: