TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #49095  av Anders gullstein

Snart kommer spillet vi alle har ventet på, Gran Turismo 4! Så på ( http://www.granturismoworld.com )nettsiden at release dato'n var i november. Mange gamle Toyotaer (som f.eks MR2 mk1) er med denne gangen omtrent som på gamle toer'n. Har kjøpt prologue utgaven, så dette ser lovende ut. Noe finforbedringer på realismen, samt mange smådetaljer slik som pitcrew er med. Til og med den store glimrende Nürburgring Nordschleife er med :D Sies å være 500 biler med 50 baner
Vedlegg
34998.jpg
34998.jpg (70.05 kiB) Vist 735 ganger
34997.jpg
34997.jpg (44.79 kiB) Vist 735 ganger
32539.jpg
32539.jpg (31.79 kiB) Vist 735 ganger
32531.jpg
32531.jpg (34.92 kiB) Vist 735 ganger
32536.jpg
32536.jpg (43.19 kiB) Vist 735 ganger
Sist redigert av Anders gullstein den 13 jun 2004 15:37, redigert 1 gang totalt.

#49096  av Anders gullstein

flere bilder...
Vedlegg
36081.jpg
36081.jpg (69.02 kiB) Vist 734 ganger
36068.jpg
36068.jpg (162.14 kiB) Vist 734 ganger
36064.jpg
36064.jpg (127.48 kiB) Vist 734 ganger
36063.jpg
36063.jpg (50.53 kiB) Vist 734 ganger
36060.jpg
36060.jpg (133.11 kiB) Vist 734 ganger

#49103  av Gossi

Syns det nesten begynner å bli skummelt jeg... Så utrolig bra grafikk gjør meg redd. Hva blir neste skritt? Perfeksjonismen er ikke langt unna... Men fy som jeg gleder meg!! Skal kjøpe Prologuen imorgen. :D

#49107  av Anders gullstein

Slik er det når skaperen er bilentusiast som oss, da blir det bra. Er mest spent på alle de nye banene og alle de nye bilene som skal være med. Som dere ser på bildene er det mange historiske biler som er med. Kjøpte PS og PS2 kun for Gran Turismo. Så godt som det eneste spillet jeg spiller ( snart kjørt 40 000 km på GT3 :roll: )

#49110  av Erlend

Eneste jeg håper på med GT4 er at det blir mer tilfredstillende å spille alene - dvs kjøre alene på banen. GT3 er liksom bygd rundt baneracing, mens jeg synes noe av det morsomste med GT er å kjøre bilen du vil og har modda selv alene for å klare bra banetider, eller bare leke seg, sladde osv. Ellers er jeg veldig spent på banene og alle bilene... Et spill jeg helt klart skal ha, uansett pris! (nesten da) ;)

#49161  av spkstrp

oh shit ! det var bare griselekkert! spesielt den byen hvor du kan se naboens hus om du bare ser godt nok etter :mrgreen:
Er gt4 ps2 only ? Vurderer å kjøpe xbox eller ps2...

#49170  av Ninjamannen78

spkstrp skrev:Vurderer å kjøpe xbox eller ps2...
Kjøp begge! Anbefales.

#49172  av saus

xbox med 120gig harddisk duger for meg!

#49193  av chris

gran turismo serien lages kun til playstation. GT3 var faktisk eneste grunn til at jeg kjøpte meg PS2, gleder meg som en liten drittunge til GT4 kommer ut. Så at prologen var i salg nå, men jeg vurderer nesten å vente til fulle spillet kommer.

#49195  av Dalan

Håper nesten at det ikke kommer før til høsten, så jeg slipper å bli sittende inne og spille for mye i sommersola... :P

Enig med Erlend her, håper det blir bedre på det å spille alene, cruise rundt på ei bane alene, jage rundetider, sladde, burne osv. 8)

#49234  av sindrejl

tror nok jeg venter til hele spillet jeg også :) Gler meg som en drittunge.. hmm vent.. jeg ER jo en drittunge :D :D

#49253  av Kjelliken

:D Jada jeg kjøpte prologe den dagen det kom ut og har spilt noen timer allerede. har noen interne konkuranser med noen venner som alle har kjøpt spillet. Og vi gleder oss som noen små unger til selve spillet kommer ut.
Da skal vi linke maskinene våre sammen og kjøre mot hverande. Vi kjøpte en link boks sammen bare for å linke GT 3 og det var helt konge. vi var fire stykker som linket og kjørte mot en annaen. Men det er plass til å linke opp til seks maskiner og seks TV'er og spille mot en annen.
Helt rått... :wink:

#49284  av jan-erik

De bildene fra GT4 var jo bare helt råe. Også de klassiske gamle Toyotaene da. Må nok vekke liv i den gamle PS2-en nå, eller kjøpe ny da DVD-en i den er litt vrang. Har blitt mest Xbox i det siste og Project Gotham Racing 2 der. Passer fint med GT4 i november, slik at man får trent litt kjøring og banekjøring med ratt og pedaler i vintersesongen når bilen står parkert :D

#49312  av Anders gullstein

Ingenting er som å råne seg en tur på gran turismo, høre på musikk og kjøre litt drift. Replayene er rett å slett uslåelige. Måtte ha prologue utgaven til samlinga. Har GT, GT2, GT3 og GT Concept fra før.
Snart runnet prologue utgaven, bare gull på de to siste banene som mangler.
I tillegg til gran turismo 4, har det kommet ett nytt ratt også, med ca. 3 omdreininger! Blir da snart som å kjøre bil, ser fram til å prøve hvordan det funker. :D
Hadde vært stilig å ordna seg en ramme med bilstol til rattet og pedalene. Fått skikkelig sittestilling

#49322  av chris

Anders gullstein skrev: Hadde vært stilig å ordna seg en ramme med bilstol til rattet og pedalene. Fått skikkelig sittestilling
Spaceworld selger sånn stol med feste til ratt og pedaler. Sikkert ikke høy kvalitet, men kosta vel tusenlappen sånn ca.