TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nååååååå da :) .....bildene :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4861  av blackmr2

Dette er lcd skjermen min, har bare laget festene, så jeg er ikke helt ferdig enda, men snaaaaaart ;) Grr...

Bilde

Her er et bilde av bilen min som ble tatt i går, vet den trenger senking og nye felger, men det kommer til sommeren !!!!!......+ MYE mer...feriepenger vet dere ;) hehe

Bilde

Noen synspunkter ;) ?

#4862  av jumbo

Tja, bildene er jo fine de... :P :P :P

Fine og fraværende :D

#4867  av Erlend

LOL!
:D :lol: :D :lol: :D :lol:
*ruller på gulvet og ler*

Haha, du får det nok til en gang skal du se! :wink:

#4878  av Goose

black. send meg bildene så skal jeg legge dem ut på en server hvor du kan vise dem til oss...

#4879  av CelicaTurbo

vel vel, satser på en enklere løsning etterhvert for det er ikke for hvem som helst å legge inn bilder på forumet slik det er i dag :?
 #4889  av blackmr2

Pc`er hater meg !!! Gir opp !!!!! :)

#4901  av Goose

Nå må du gi deg her... Du hører ut som kameraten min, gir opp med en gang han ikke for til ting.

Send meg PM så skal jeg hjelpe deg! Jeg mener ikke kanskje send meg PM du SKAL! Nå er det sikkert mange som vil se de bildene og du kan ikke bare reklamere for en ting og få folk til å glede seg til å se det, og så kommer du å trekker deg... Send meg PM så skal vi fikse det på no time! :D