TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kolonnen fra trondheim til arendal

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #48549  av chris

For de som ikke har fått det med seg, vi få fra trøndelag som skal i vei, kjører fra trondheim kl 0500. Vi kjører E6 Gudbrandsdalen, dvs Oppdal -> Dombås -> Otta -> Lillehammer -> Hamar -> Oslo , og videre E18 til Arendal.

Ber om at de som vil slå følge med oss, sender meg PM med telefonnr :)

Grunnen til at vi kjører såpass tidlig, er for å unngå fredagsrushet i Oslo på ettermiddagen. Orker ikke køkjøring når vi skal kjøre såpass langt.

(Magnus og Stian, jeg har tlf nr deres, så dere slipper å sende på nytt ;))

-edit-
og speeder sitt :)

#48713  av Erlend

Christian, noen formening om når dere passerer Larvik ca? Larvik ligger rundt 2 timers kjøring fra Oslo.
 #48732  av Stian

chris skrev:For de som ikke har fått det med seg, vi få fra trøndelag som skal i vei, kjører fra trondheim kl 0500. Vi kjører E6 Gudbrandsdalen, dvs Oppdal -> Dombås -> Otta -> Lillehammer -> Hamar -> Oslo , og videre E18 til Arendal.

Ber om at de som vil slå følge med oss, sender meg PM med telefonnr :)

Grunnen til at vi kjører såpass tidlig, er for å unngå fredagsrushet i Oslo på ettermiddagen. Orker ikke køkjøring når vi skal kjøre såpass langt.

(Magnus og Stian, jeg har tlf nr deres, så dere slipper å sende på nytt ;))

-edit-
og speeder sitt :)
Bra... Men send meg en SMS føre dere er i Oslo da....
Greit å ha litt god tid....

Hvor lang tid ca er det til oslo da Chris ???
Bruker du så mye som en 5-6 timer?
 #48747  av chris

Stian skrev: Hvor lang tid ca er det til oslo da Chris ???
Bruker du så mye som en 5-6 timer?
Tipper vi bruker 5-6 timer til Oslo ja. Kommer litt an på, men ca deromkring. Med andre ord er vi antakelig i Oslo i 11-12 tida.

Erlend: og da er vi vel i Larvik et par timer senere, dvs 1-2 tida? sender deg melding underveis, så du vet. :)

#48772  av Erlend

Flott Chris, setter pris på det :) Gleder meg til treffet!