TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra minitreff i Trondheim 2.juni

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #48393  av jan-erik

chris skrev:ligger på http://langberg.no/christian/treff.html

Legg for øvrig merke til de to første bildene der. Slik har dere aldri sett bilen til vaskefanatikeren Markus før :D
Fine bilder Chris. Jeg bare spylte av bilen min i Trondheim, men etter å ha tvinnet tommeltotter den timen Markus brukte på bilen etter vi andre var ferdige så har jeg lært. I Mo i Rana ble det innkjøp av vaskebøtter, og hele rekken av bilpleieprodukter :-)

#48405  av Gossi

Jeg likte den lille gule jeg. :D :oops:
Kims MR2 mistet liksom det lille ekstra uten klistremerket i bakruta. :wink:

#48419  av RumpShaker

Meget fine biler det derre! :D Liker spes Markus og Jan-Erik sine!!
Fun-machine for alle penga! :twisted:
 #48539  av chris

jan-erik skrev:
chris skrev:ligger på http://langberg.no/christian/treff.html

Legg for øvrig merke til de to første bildene der. Slik har dere aldri sett bilen til vaskefanatikeren Markus før :D
Fine bilder Chris. Jeg bare spylte av bilen min i Trondheim, men etter å ha tvinnet tommeltotter den timen Markus brukte på bilen etter vi andre var ferdige så har jeg lært. I Mo i Rana ble det innkjøp av vaskebøtter, og hele rekken av bilpleieprodukter :-)
takker. jo, det ble litt venting på markus når han skulle vaske ja, hehe. Men vi hadde jo venta hele dagen på at dere skulle dukke opp, så en time eller to ekstra utgjorde ingenting :P

#48556  av jan-erik

Noen bilder fra stoppen vår i Trondheim
Vedlegg
IMG_0847.jpg
IMG_0847.jpg (54.02 kiB) Vist 1015 ganger
IMG_0845.jpg
IMG_0845.jpg (66.19 kiB) Vist 1015 ganger
IMG_0846.jpg
IMG_0846.jpg (84.78 kiB) Vist 1015 ganger
IMG_0842.jpg
IMG_0842.jpg (56.97 kiB) Vist 1015 ganger

#48693  av sindrejl

Fine bilder Jan Erik, hva slags cam har du?

#48708  av cameleon

Konge bilder det der Jan Erik! Ble skikkelig bra kvalitet på de :D

Bose: Er vel bilgjengen her i trodheim som både dispoerer bilene og damene :mrgreen:

#48761  av jan-erik

sindrejl skrev:Fine bilder Jan Erik, hva slags cam har du?
Canon Powershot G5. Har ikke tatt så mange bilder, så var vel heldig med de bildene. Kameraet tilhører min kone, det var en av morgengavene hennes ved bryllupet vårt forøvrig. Ble vel egentlig en gave til oss begge grunnet prisen, hører også med en 1GB Microdrive, så kan jo ta noen bilder i Arendal ....

Men vi skulle hatt et sted og legge bildene slik at de automatisk kom i sånn galleri sak. Er vel noe som heter Gallery som kjører på Apache servere, og også under IIS.