TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mer Plastik og Fiber

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4834  av Goose

Jaja, Har blitt påvirket av jombo litt og begynte derfor å se hvem styling jeg kunne tenke meg fomr min ZZT23 Celica.
SÃ¥ fant jeg denna fra BRS Tunning:

Bilde
Bilde
Bilde

Med denne vingen:
Bilde

Med det Luftinntaket i panseret:
Bilde

Med denne tak spoileren:
Bilde

Tak spoiler, vinge og luftinntak står på ønske lista så de blir nok til sommer, foreldra mine skal nok kjøpe det til meg i borsdagsgaven. resten for vi se...
Men de breie skjermene kunne jeg tenkt meg også...
Dette er planer for 0,5-2 år fremover... Gleder meg som en liten baby når den ser kjærlighet. :lol:
ellers så hender det at jeg lar bilen se slik det siste bilde viser. det med vinge/spoiler er ikke lett å velge npr det finnes over 50 forskjellige tilgjendelige... :roll:

#4837  av Erlend

Oi oi! Dette var seriøse go`saker Goose :D Synes det ser fett ut jeg! Håper du får tak i alt sammen....

"Jombo" liker nok også dette :lol:

#4838  av Goose

Takker :)

Ut i fra det jeg regnet ut så komme all stylingen på ca:
1000$ + frakt ..

Så må jeg lakkere osv..

Kommer tilbake men nærmere priser når jeg får tilbake eposter fra forhandlere i statene...

Følg med....

#4839  av jumbo

Erlend skrev:"Jombo" liker nok også dette :lol:
* PANG * :twisted:

#4846  av CelicaTurbo

hm, tror jeg må gi foreldrene mine et lite tips om hva og til hvilken pris jeg forventer mine fødselsdagspressanger jeg.. tror det er like sannsynlig at jeg får stylingdeler av foreldrene som at Bin Laden kommer til å danse leikaring fremfor stortinget :shock:

#4847  av Goose

hehe...
Jeg har fått klær osv hvert år så i år sa jeg at jeg ville ha "hoodscoop", "roofspoiler" og hvis dem vil bruke 2000 ekstra så en C-one vinge... mamma sa at hun skal tenke på det, men kjenner jeg henne gost så er hoodscoop og roofspoiler i box... så må jeg bare overtalle stefar til vinge... Det blir ikke så lett ,men skla få det til... :roll:

#4851  av Christian

Jeg vil også ha slike foreldre!!!

#4852  av Erlend

Skal si til mor og far at jeg vil ha MR2 Turbo til bursdagen jeg :P

#4855  av jumbo

Takke faen for det... Ikke bare kan jeg glemme å få turbo i bursdagsgave, jeg blir nok gjort arveløs dersom jeg installerer turbo i det hele tatt tenker jeg... Ikke at det er mye å snakke om, men :mrgreen:

#4859  av Goose

Hvis jeg froteller foreldrene om at jeg har i tillegg til tak spoiler, scoop og vinge tenkt å bytte fornt og bakfanger, sette på skjermbredere, sette på Kald luft insug og evnt bytte til 17" felger så mister jeg arven på dagen!
:roll:
Men men, jeg får først gjøre jobber og så vise bilen, de blir sjokket midre siden jeg har elerede ting på bilen... :roll:

#4886  av erling

Den øverste gråe var jo svinrå! Men det forutsetter at man minst har såpass rå felger oxo, så jeg ville nok kjøpt det først. Ser forresten litt trist ut med vinterhjul på en såpass stylet bil, det er litt bakdel. Likte den best uten vinge oxo, iaffal fra den vinkelen. Litt merkelig høy hjulbue foran?

#4900  av Goose

det var det jeg tenkte meg...
sørn... Jaja, vi tar det som flerårs prosjekt i verste fall.

Om hjulbuen: den er relativt hly orginalt på T23 men med den skjermbredder blir den "mer synlig".

Skal sjekke opp med produsenten.
Må prøve å få tak i flere bilder av denne styligen.
Å velge styling er ikke lett så jeg må være 100% sikke på at jeg vil ha denna. Vil ikke angre etter at ejg har kjøpt...