TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gulvmatter

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #4648  av chris

Jeg tok kontakt med Conicelli Parts på andre siden av vannet, skulle bestille gulvmatter. Fikk vite at de skal ha 78 dollar bare i frakt, i tillegg til prisen på 40 dollar for mattene...

Ingen som har noen andre tips om andre steder å få tak i gulvmatter til mr2, evt noen som vil selge meg ? :)

#4654  av erling

Jeg har fundert på å kjøpe noe bilstereoteppe, sånn litt tykt uelastisk som har en glatt underside. Klippe dette likt de orginale mattene og levere de inn til teppeforretning til "kanting", de syr da på en pen søm rundt hele teppet. Kan ha en valgfri farge på sømmen da. Kanting koster 50,- pr meter. :)

#4655  av chris

Kanskje de syr inn en litt smådigg MR2-logo også? ;)

Men veldig godt forslag, takker!

#4736  av jensi

Jeg kjøpte matter og dørlister fra Conicelli Parts.
Alt komm på ca 1000 kroner levert på døren 5 dager etter bestilling.
Ingen moms eller toll da det sto at verdien på alt var 5$.
Jens :?

#4739  av Goose

jensi: en link takk!:)

#4753  av MR2turbo

Har lest litt rundt på nett og i 1998 kom mr2'en med mr2logo på mattene.. Så jeg mener at du bare kan bestille matter hos Toyota til en 1998mod. MR2...

#4764  av Bjørni

chris: Jeg betalte 20 dållar i frakt for mattene!

#4821  av chris

"No sorry, its $78 just for the shipping. We only use UPS or Fed Ex, they are both about the same price."

.. var det jeg fikk i mail tilbake fra de..