TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• skrift pÃ¥ streamer?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#47217  av s.lie

hvordan er de? vet du hvor langt ned de kan gå. den forrige måtte jeg rive av...

#47232  av Remi

tommelfinger regeln er at den skal ikke komme under solskjermen !!

#47240  av RumpShaker

Mener det er ca 14cm ned på fontruta du kan ha slike... men de fleste som lager streamere vet godt om disse reglene, så de ikke lager noe ulovlig!

PS. Hva med "TOYOTA" med fet skrift, og "The Art of Driving" med liten skrift under... ???

#47248  av Kjelliken

:D det råeste er sjo såklart OBRUT da er det han forran leser rett frem turbo i speilet.. og blinker intil.. :wink:

#47263  av Phantom3D

Mye kult man kan ha..men jeg begyner å synes at det kanskje er finere uten..

#47294  av cameleon

Personlig så er jeg ikke så stor fan av streamere. Men jeg synes det kan bli skikkelig fint om man har en egendefinert en som ingen andre har som samtidig er forsegjort. Skrift på ruta uten noe bakgrunn synes jeg kan være temmelig stilig om det matcher til bilens farger samt at det blir gjort proffesjonelt. Som mange sier så ville jeg muligens ha droppet det om du er usikker på hva du skal ha. På den andre siden så har du en utrolig rå bil og du kan godt ha noe i frontruta uten at det blir skjemmende. Men skal du ha noe så snakk med Memo på forumet, han kan skaffe deg skikkelig proffe og stilige streamere. Om du vil kan jeg alltids designe noe gratis til deg og få memo til å lage de. Bare send meg en PM :wink:

#47360  av Gossi

cameleon skrev:Personlig så er jeg ikke så stor fan av streamere. Men jeg synes det kan bli skikkelig fint om man har en egendefinert en som ingen andre har som samtidig er forsegjort. Skrift på ruta uten noe bakgrunn synes jeg kan være temmelig stilig om det matcher til bilens farger samt at det blir gjort proffesjonelt. Som mange sier så ville jeg muligens ha droppet det om du er usikker på hva du skal ha. På den andre siden så har du en utrolig rå bil og du kan godt ha noe i frontruta uten at det blir skjemmende. Men skal du ha noe så snakk med Memo på forumet, han kan skaffe deg skikkelig proffe og stilige streamere. Om du vil kan jeg alltids designe noe gratis til deg og få memo til å lage de. Bare send meg en PM :wink:
Du son har det absolutt råeste klistremerket i bakruten... 8) :D
Jeg misunner deg den as.... :lol:

#47371  av chris

Gossi skrev:Du son har det absolutt råeste klistremerket i bakruten... 8) :D
Jeg ler hver gang jeg ser det merket :lol:

#47384  av Gossi

chris skrev:
Ler?? Faen nå er du frekk as.... :D :)

#47533  av cameleon

Gossi skrev:
chris skrev:
Vel jeg kan si at begge merkene er vekk nå. Spurte pappa om han kunne hjelpe meg å ta bort merket bak på bilen (det calval greiene gossi, ved toyota logoen) så sa han ja nå var det vekk. Og da var alt på bilen vekk :?

#47538  av Gossi

cameleon skrev:
Gossi skrev:
chris skrev: Jeg ler hver gang jeg ser det merket :lol:
Vel jeg kan si at begge merkene er vekk nå. Spurte pappa om han kunne hjelpe meg å ta bort merket bak på bilen (det calval greiene gossi, ved toyota logoen) så sa han ja nå var det vekk. Og da var alt på bilen vekk :?
:cry:
Donut Fetish will never die.

#47576  av Mr2 Mk2

enkelt- og greit,ingen bakrunn og ser nesten originalt ut :)
Vedlegg
streamer1.JPG
streamer1.JPG (437.94 kiB) Vist 335 ganger

#47743  av Ace

Hva med :

"If you touch my car Ill fuck your dog" ? :oops:

litt langt doh...

#47802  av Phantom3D

Det er en av de penere ja, er ikke den til salgs?? Tror du det hadde blitt pent i rødt..?

#48008  av Erlend

Streamer er penest i bilens farge, og ikke noe mer, det er min mening. Da ser frontruta mye lavere ut, blir mer sportslig. Spesielt hvis man i tillegg lakkerer forseglinga rundt ruta i samme farge. EDIT: Ikke rundt HELE ruta da, såklart ;)

Men hvis man absolutt skal ha tekst, så synes jeg det gjør seg med en mystisk modellbetegnelse, f.eks AW11 på MR2 mk1, SW20 på mk2, ZZW30 på 3gen osv.