TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Beltevogn bulka MR2'en min i dag.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#36654  av CelicaTurbo

vel, du får presse på litt.. det forbauser meg at bilen din ikke er levert til fiksing allerede egentlig, når min MR2 ble skadet (husvertens sønn rygget inn i den når den stod parkert) tok det bare to dager før den ble levert til reperasjon og lakkering:

første dag: snakke med forsikring, underskrive skademelding.
andre dag: kjøre til takstmann og få ham til å vurdere skaden.
tredje dag: kjøre til verksted.

tror bilen stod tre-fire dager på verksted..

#37385  av tahustvedt

På torsdag dro jeg på takst på eget initiativ. Verkstedet virket veldig bra, men han sa at det ville ta 14 dager før jeg fikk reparert det. Ja-ja... Bare det blir reparert.

Foresten. Karosseriverkstedet lå bak Toyota-forhandleren på Setermoen og der sto det også en Knall rød Toyota Supra. På skiltet sto det bare "S U P R A". Noen her som eier den?

#37524  av tahustvedt

Det kan hende. :)

Fikk brev fra Forsvaret i dag. De erkjenner skyld. :) Hurra!!! Skulle selvfølgelig bare mangle men som sagt, man kan aldri vite med fårs'n.

#37528  av CelicaTurbo

Forsvaret gjør som regel som dem selv ønsker, men det er fint at dem erkjenner skylden da :)

#37529  av MR2turbo

flott å høre at det gikk din vei, da så slipper du noen krangling for å få retta på det :)
Forresten, litt off topic, men... kommer du til sommertreffet på ACR?

#37541  av tahustvedt

Det hadde vært ekstremt rått å kjøre på ACR, men jeg kan ikke si om jeg kommer eller ikke. Jeg kan ikke planlegge sånt akkurat nå på grunn av at jeg ikke aner hvor i landet jeg bor da. Stoler ikke helt på motoren heller da jeg tror ventiltettingene må byttes.

En kompis av meg skal kjøre dit med sin 1992 BMW 525.

#46768  av tahustvedt

Prata med verkstedet i dag. Han var syk han som styrte med bilopprettingsverkstedet men en annen som jobbet i skranken på Toyota sa at bilen i hvertfall ikke var lakkert enda. :lol:

Bare det blir bra så kan de ta seg god tid, men nå har den vært inne i tre uker. :shock: Jeg er spent som en unge på hvordan resultatet blir.

#46784  av angrykid

supra'en som du så, er 2 fast 4u sin. var nede og keik der her om dagen.. håper dem får det fint til.. Så ikke så mye igjennom vinduene der. :-D

#47856  av tahustvedt

NÃ¥ har jeg henta bilen. Den ble veldig bra! Over all forventning. :D

Jeg fikk lakkert høyre dør og sidestykkene til spoileren samtidig for 3000 ekstra. Fikk avslag på det fordi det hadde tatt så lang tid. Det ville vanligvis kostet 4500.

Nå må jeg bare få forsvaret til å punge ut 5000 til fordi de bare betalte meg 30000 til tross for at taksten kom på 35000. :roll:

EDIT!

DUH, jeg sjekka igjen nå og de har betalt meg 35000. :oops:
Sist redigert av tahustvedt den 05 jun 2004 16:58, redigert 1 gang totalt.

#47857  av CelicaTurbo

godt å få tilbake bilen i det minste, men resten av pengene har dem ikke noe annet valg enn å betale tilbake til deg nei :)

#47859  av tahustvedt

Gjett om! Nå har jeg vært funksjonshemma i fire uker. I dag skal jeg kjøre en plass og fly helikopter. Det har jeg ikke kunnet gjort på fire uker. :lol:

#47867  av tahustvedt

Rett og blank rumpe! :)
Vedlegg
mr231.jpg
mr231.jpg (84.54 kiB) Vist 406 ganger
mr230.jpg
mr230.jpg (70.58 kiB) Vist 406 ganger

#47875  av Gossi

Nice! Ble bra det der.

#47902  av angrykid

Rop om du har tid, så kan vi slå av en prat en dag. :) eller om du er her oppe en annen dag, så kan vi sikkert få med 2 fast 4u og møtes nede på stripa eller noe annet lurt :D en photo session med din og våre biler. :D