TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Alf!? SÃ¥ det er dette du driver med?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #47171  av sindrejl

Jaha alf? Skjønner hva du driver med når du har "sofakveld"!! :D

Ligner deg på en prikk jo.. *knekke i latter*

http://www.ktv.no/~mpe-ktv/maria.avi

#47174  av bose

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hva faen?!

#47181  av @lpher

Du mener det ja?! :D Trokke det nei...jeg er nemlig John Travoltas mentor fra tiden før Saturday night fever ill have you know! :D

@lpher

#47197  av sindrejl

@lpher skrev:Du mener det ja?! :D Trokke det nei...jeg er nemlig John Travoltas mentor fra tiden før Saturday night fever ill have you know! :D

@lpher
hahahah :D yeaaaaah right ;)

#47283  av cameleon

HÆHÆHÆHÆHÆH :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#47417  av tahustvedt

HEHE!!! :lol:

:shock: :shock: :oops:

Jeg klarte ikke å se hele første gang. Det var nesten flaut!

#47508  av sindrejl

tahustvedt skrev:HEHE!!! :lol:

:shock: :shock: :oops:

Jeg klarte ikke å se hele første gang. Det var nesten flaut!
Hahahah :D Skjønner deg godt :D Beste er når han knekker plata mot huet :D :D lå å rulla på gulvet i latter :D

#47525  av Foe

Haha! faen for en syking! han må jo gå på et eller annet =P

#51010  av FalcoN

jaja....Skal ikke se bort ifra at den blir ganske populær her til lands ganske snart.... :!: :!:
Finnes en del syyke folk her til lands også...som faktisk liker musikken :shock:

#51049  av chris

FalcoN skrev:jaja....Skal ikke se bort ifra at den blir ganske populær her til lands ganske snart.... :!: :!:
Finnes en del syyke folk her til lands også...som faktisk liker musikken :shock:
hvis det er sangen du sikter til, så ER den populær.. den spilles jo overalt på radio for tida..

#51065  av FalcoN

Var sangen jeg mente ja.....Litt skummelt at noe sånt kan bli populært :?

#51105  av memo

hvor mange som liker sangen, er paralellt med hvor mange som liker volvo

#51397  av Trial

Var på fest for en uke siden,å det er utrolig hvor tøff den sangen der blir etter en kasse øl! :lol: Kanskje det hadde noe å gjøre med at hver gang vi satte den på,så hoppa alle damene opp å begynte å vrikke på seg å! 8)

#52413  av larsst185

Brukernavn og passord??! :shock: