TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye Felger :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #47079  av Mr2 Mk2

Da var nye felger på bilen!Det ble 17" med 205/40 lisser 8)
Og prisen....?Vel :lol: :lol: :lol:
Vedlegg
felger31.JPG
felger31.JPG (83.51 kiB) Vist 548 ganger
felger21.JPG
felger21.JPG (81.76 kiB) Vist 548 ganger
felger11.JPG
felger11.JPG (96.53 kiB) Vist 548 ganger

#47082  av Speeder

aiai, se der ja. ser meget bra ut:) Felger gjør mye av utseendet, eneste jeg savner der nå er hvite blinker på siden;)

Gratulerer med nye hjul

#47083  av Mr2 Mk2

Bilde

Takk for det :D
ang hvite blinkers på siden,så kunne ikke yota skaffe det lenger :roll: har hvite blinkers fremme hvertfall,men er enig at jeg skulle hatt på siden også :)

#47085  av Ninjamannen78

Kjempelekkert!

#47089  av FalcoN

snaxy 8) Passet dritbra på den bilen :D Grattis!!

#47092  av spkstrp

hehe fet.. klaska til du din luring ;)
Så ikke så store ut på bildet, men jeg regner med det ser ganske perverst ut på ordentlig med 17" på den lille mk1 ;)

EDIT: hvite blinkers..... det er DERFOR jeg er for å kjøpe "fake stuff" fra andre leverandører enn toyota ;) selv om det er "kremt" som å banne i kirka som enkelte her hevder... :D

#47096  av Mr2 Mk2

spkstrp skrev:hehe fet.. klaska til du din luring ;)
Så ikke så store ut på bildet, men jeg regner med det ser ganske perverst ut på ordentlig med 17" på den lille mk1 ;)
hehe jeg vet dem ser ikke så store ut på bilen,men bildene lyver litt :wink: Og prisen...Vel den mette sum av kr 4.000 :lol: :shock: Bare dekka koster egentlig 2150pr dekk :shock:

#47105  av spkstrp

sykt ... :) grisebillig da..

#47123  av jan-erik

Ble veldig pent Jostein, grattis. :-)

#47128  av turboman

Ble skikkelig bra, og så billig da gitt......

Regner med du kjenner ujevnhetene i veien bra nå, med 40 profil... Sånn det skal være, det.... :)

#47137  av Amund

Litt små bremser du har der? :wink:

Nå ser de i vert fall mye mindre ut enn de gjorde før.. :roll: Klar for nye bremser?

#47162  av Mr2 Mk2

Amund skrev:Nå ser de i vert fall mye mindre ut enn de gjorde før.. :roll: Klar for nye bremser?
er bare økonomien som stopper,men skal ha de bremsene dine vettu :wink: men når jeg ringer har du vel solgt dem :roll:

#47166  av @lpher

Lekkert! :D Designet på felgene passet bilen ganske bra også! :D

@lpher

#47249  av Kjelliken

:D japp japp jeg er litt reg og alt er jo sagt tidliger her så grattis med nye felger jostein :wink: