TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥lerbanen... Noen herifra?!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#46903  av ErikG

Er du Cosworth fan eller :D . Synes flesteparten av bildene dine var av Ford

#46934  av @lpher

Den sorte der er Mr. Pedersens Supra...men bilen er kanskje mest kjent som Supramannens gamle :) Ikke representert på forumet....yet :)

Den sølvfargede tilhører Mr. Quicksilver fremdeles....så vidt jeg forstår? :D Han er innom her fra tid til annen :D

@lpher

#46938  av @lpher

Fikk foresten en SMS fra en kompis i halv åtte tia på søndag...om at det sto en svart mkIV Supra 'parkert' i veikanten med panseret åpent...motortrøbbel? ...på en 2ZJ-GTE?!! ...rett ved våler?!!

Anyone...som kjenner til hva som har skjedd?!

@lpher

#46952  av Speeder

ErikG skrev:Er du Cosworth fan eller :D . Synes flesteparten av bildene dine var av Ford
Er nok ikke hans bilder. 'triggerhappy' er en cossie eier fra bilforumet.net

#46961  av DannyBoy

Speeder skrev:
ErikG skrev:Er du Cosworth fan eller :D . Synes flesteparten av bildene dine var av Ford
Er nok ikke hans bilder. 'triggerhappy' er en cossie eier fra bilforumet.net
Stemmer... :D
MÃ¥ ikke tro at jeg er Cosworth-fan (Ford-fan) :P
Er nok Toyota som er bilen jah!!! 8)

#46964  av DannyBoy

@lpher skrev:Den sorte der er Mr. Pedersens Supra...men bilen er kanskje mest kjent som Supramannens gamle :) Ikke representert på forumet....yet :)

Den sølvfargede tilhører Mr. Quicksilver fremdeles....så vidt jeg forstår? :D Han er innom her fra tid til annen :D

@lpher
Den svarte der var jo helt rå da! Ikke at det skal så mye til å få en Supra til å bli kul, når det er en real sportscar i utgangspunktet :)

#47153  av vegar85

jeg kan si at en ford er en rå bil jeg, men man må regne med litt skruing.
min neste bil blir en cosworth. mye billigere enn en toyota vis du skal ha det til å gå bra. så veier ikke en sierra så mye heller. min cs veier 1526kg. det syntes jeg er mye.