TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #468366  av OleST

Bingo! Du kan kjøpe ett våpen pr klasse (to om det innføres klasser med optikk også som pr nå er under utprøving) så her er det bare å gyve løs.

Beklager at jeg er veldig fraværende om dagen, er travelt på jobb :lol:
 #468367  av Makk

Tenkte jeg det ikke 8)

Endelig litt frislepp her! Om jeg vil bruke 100k eller 200k på våpen, så skal ikke det stå et mongo-regelverk i veien endelig :lol:

Om ett par dager kommer PPK'n, nå må jeg raske meg å få tux og Aston Martin :lol:
 #468368  av OleST

Jeg har fått lempa over ei rifle på dama (den jeg har bygd som julegave til henne), samt at hu vurderer å kjøpe 1vk skyttergravshagla mi og en Winchester 1895 av meg så nå blir det snart muligheter for å handle noen spennende rifler igjen :mrgreen:

Lovverkey rundt pistoler er ganske greit så lenge du kan dokumentere aktivitet 8)
 #468369  av Makk

Aktivitet har jeg, minst en gang i uka, mye mer når det er stevner (korrespondans eller lokalt) og også vintercup eller NAIS :D

Jeg tror nok ingen kan si at jeg ikke skal få lov å kjøpe noe med de nye reglene, har allerede 22 registrerte dager siden jeg leverte inn søknader og fikk godkjent i mai tider 8) Og flere blir det nok!

Bare får dem dokumentert og stemplet uansett, why not liksom.

Dette er noe jeg ønsker holde på med så gæli at jeg har til tider hatt stygge tanker om å selge MR2'n å bruke alt på våpen :shock:

Men en runde med meg selv i bakhodet er liksom at, når skal jeg finne en slik bil ever again? Den finnes ikke på hele planeten i det jeg har bygd her selv.

Men skulle noen dukke opp å by meg 200+ så er jo penger fortsatt penger det :lol:
  • 1
  • 1174
  • 1175
  • 1176
  • 1177
  • 1178