Så det der, og flere andre deler også var det vel snakk om?
Og OleST hvor er du?
Jeg trenger innspill, jeg skal jo ha revolvere også, og det blir absolutt minst en "tøyserevolver" fordi den er ultra-kul.
Så jeg tenkte søke på Revolverfelt i kaliber 45 Long Colt, 110% uegnet til revolverfelt selvsagt, men keep reading (Den er aaakkurat innenfor formkravene) Da sparer jeg Militærfelt (Og flere av de andre nye søknadspostene for større kalibre til andre og mer egnede våpen)
For å faktisk skyte revolverfelt så tenker jeg da selvsagt en Magnum 1 søknad på en 357 for da kan en bruke 38 special eller veldig nedladede 357 hylser som absolutt er trikset skal en tro alle som holder på, men det gir jo mening da, en kraftig å tung magnumrevolver som skyter erter vs appelsiner? Lettere å kontrollere ja!
Slik får jeg meg både en konkurransedyktig revolver jeg kan skyte både i magnum 1 og revolverfelt, og jeg får replicaen min av en Colt 45 Peacemaker SAA
Magnum 2 kommer senere og har ikke bestemt hva en går for der, men jeg heller mot SW Model 29 i 44 magnum fordi dirty harry og fordi 50AE Desert Eagle koster 150 kroner skuddet.
Slik jeg har forstått det nå, så kan du faktisk også nå få flere våpen i samme kaliber fordi de nye programmene tillater dette! Iallefall skal en tro div forum og formannen i klubben har jeg også snakket med som sier at nå er det kun pengene som setter grenser.
Jeg skal også søke på 25m hurtigpistol grov og kjøpe enda en Walther GSP 500, men i 32 kaliber, ble frarådet å kjøpe bare conversion kit for det er visst noe styr å stille inn pistolen mellom begge grener....
Og så er jo Walther GSP 500 Rapid Fire ultra sexy, så i fremtiden så kanskje enda en søknad på 25m Hurtigpistol Fin og kjøpe en slik også