Myklebust skrev: ↑03 sep 2025 21:24
Makk skrev: ↑03 sep 2025 21:00
GT4 panseret fanger varmen i motorrommet, CS panseret slipper den ut.
Dem passer alle overrens direkte fitment, ser ofte biler med disse panserne.
Aah! Vel hmmmm. Altså, vil det fange meire varme enn det "base" panseret gjer... Hull er hull! Perfekt, glad eg slipper å tenke på fitment viss eg er så heldig å komme over et! Alltid likt utseendet på standard GT4-panseret
Ahh, skjønner! Så du ville bytta MR2en i Celicaen igjen altså? Love/hate relationship der!
Mer fordi at behovet for 4 seter har meldt seg, og med stock motor med veldig lett trim så er dem ganske så reliable standard Toyota, problemet er deletilgangen har begynt å bli helsikkes vanskelig, da er MR2 lineupen mye mye lettere å hanskes med der.
På en vanlig bil vil ikke GT4 panseret være noe problem, der er ingen luftskru som lager masse varme
Ja om den står der noen år til og den skal selges så kan det hende jeg bare kjøper den tilbake, men har div annet jeg må betale for først, den våpenhobbyen min har gått over stokk å stein og her er det full pupp, driver å skriver ny aktivitetsliste til neste års plan.
2 revolvere i magnum, 1 22lr til (annet formål/program) og 32 conversion kit til standard GSP 500'n
Forhåpentligvis kommer 1911'n neste uke, sammen med Walther PPK'n