Tja.
Der er spesielt en strekke over Dovre der som er veldig veldig lang og rett frem, der kan du ha hinsides til fart uten særlig problem for den går liksom litt nedoverbakke om du kommer nordfra så du ser veeldig langt!
Uten å fornærme deg, eller noen nevneverdig, 150 er fryktelig lite sett fra en superbiker sitt perspektiv.
Den råeste jeg har gjør 0-200 på 7.5 sekund, jeg kan gjøre 200 utenfor huset mitt jeg nedpå E39 og den er ikke hverken oversiktlig eller lang.
Det er stillestående ja.
Har sikkert 200+ hver gang jeg er ute og leker meg litt på enkelte veier for å kjenne litt på draget

, den farten klarer du nesten hvor som helst, det er stoppingen som virkelig er vanskelig, og vurderingen på når du burde begynne utføre den!
Ulovlig? Ja, bryr jeg meg? Nei.... Jeg er ikke interessert i overformynderi, og den kjøringen jeg nevner den foregår der ingen andre er, så alle SV-tanter og andre med sine meninger kan egentlig dra til helvette
Men 320+? Det er ganske absurd, for da ligger du strødd i ett med motorsykkelen helt flat under kåpene, det påvirker muligheten til fører for å gjøre inputs, å i den farten skal det veldig lite til for å offsette balansen i sykkelen, de veiene vi har er IKKE egnet for slike hastigheter overhodet, for mye skader og ujevnt underlag...
Alle fantasivideoene folk sammenligner seg med eller prat om chicken-strips på dekkene sin sidevegg kommer kun fra usikre tullkuker som ikke burde kjøre tråbil en gang, har dem sett asfalten her til lands?

Tenk over når man ligger hardt, kommer der en hump så er støtdemperne ikke i stand til å fange den opp, det blir dekket som hopper og da sklir man !
En helt annen verden gjelder når man snakker om racingsykler, for å gjøre det samme med en personbil må du legge ut en million kroner eller bygge deg en illsint super-råtassbil.
For under 100k kan du få en knallbra eldre modell superbike og den gjør 300kmh den også
Bare husk på at hvem som helst klarer gi full gass, det er når enden av veien kommer og svingen er foran deg at man virkelig bør ha redusert ned til riktig fart... Dette er også hovedgrunnen til at yngre mc førere dreper seg...
Dem kjøper noe dem OVERHODET ikke har kontroll over og gir gass, så kommer erfaringen til kort og respekten for redskapen var ikke der i det hele tatt... Vips så får en gå i enda en begravelse.
De eldre igjen på touringsykler med sin innstilling "Jeg har kjørt i xx antall år og kan alt" er muligens enda verre, for dem BURDE kunne bedre, problemet er vel bare at dem er så sikre i sin sak på de dere mobile teltene sine med 5 bagasjeracks at når ting skjer på annen måte enn å sitte rett opp og ned i 150 mil mot Nord-Norge.
Ja da kommer dem til kort dem også...
INGENTING lærer deg dog bedre å kjøre mc på vei som å kjøre Superbike eller Supermotard

Alle andre cruisere, scramblere, touring, choppere er for folk som burde kjøpt seg en bil istedenfor.