TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• styling sett

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#454  av Ã˜istein

http://www.importtrenz.com/

kom tilfeldighvis over denne linken en dag jeg var ute og surfet på det vidunderlige nettet

synes ikke det er så halvgæren pris for et trd sett
$1150 må jo lakkes og fraktes

men tatt i betraktning av han med supra'n skulle ha nesten 100tusen for det settet så synes jeg det er billig

#455  av CelicaTurbo

så bra ut det der da, overraskende bra pris men kan vi være sikker på at det ikke er en replika kopi da? Det jeg vet er at importtuning's pris på det settet er høyst reell og det settet er faktisk så dyrt når det kjøpes fra TRD..  men, det så flott og og så lenge det passer på så :)  Men det er flere av de andre kittene som jeg liker bedre da..

#457  av Ã˜istein

tror jeg leste et sted på den sia at det er deler du bytter ut med de du har på bilen ifra føra, dvs. ikke no kliss som man limer på utenpå for å få et frekkere utseendet. og delene er av glassfiber

jeg er ikke no trd fan jeg heller, liker bedre border og kaminari
men hvis man sammenligner så tror jeg at hvis jeg skulle hatt trd så hadde jeg nok bestilt det ifra importtrenz.com

#458  av CelicaTurbo

TRD kittet er vel rettet mot folk som vil ha muligheten til bredere dekk og understell enn for folk som vil at bilen skal bli kul, og å bytte ut diverse metall deler med glassfiber gir jo en klar vektbesparing også da kan jeg tenke meg..  :)

#468  av Import Tuning

Hei.

TRD Kitene er håndlaget i et komposit matriale ( Carbon ++ og Glassfiber) Kitene er numerert.. Til nå er det solgt 26 orginale TRD kit til Supra.

I Syden får du en Rolex som egentlig koster 160.000,- til 150,- :) Som alltid.. du får hva du betaler for..