Løftebukk er kingkong det, men mye er gjort bare med å ha en tør og godt opplyst plass innendørs 
Om du vil ha støydemping som veier null så kan jeg anbefale:
https://www.ebay.com/sch/6000/i.html?_f ... _PrefLoc=6
Billig "skum" som er utrolig lett og som faktisk demper greit med lyd etter min erfaring.
Ellers finner du rimelig butyl her:
https://www.ebay.com/itm/122417617851?s ... 1438.l2649
Samme som alle de dyrere støydempingsmattene som selges.
Trenger ikke å dekke hele bilen med dette, veier mye og er kun vibrasjonsdempende.
Sånn om du vil dempe litt støy i kupe i alle fall
Så får heller eksosen bråke litt for alle rundt deg
NA motor med såpass mye løft og power er vel vanskelig å få dempet så veldig mye. I alle fall på AW11 som har 1 meter eksosanlegg 
  
					
										
																														 
					 
					 
Om du vil ha støydemping som veier null så kan jeg anbefale:
https://www.ebay.com/sch/6000/i.html?_f ... _PrefLoc=6
Billig "skum" som er utrolig lett og som faktisk demper greit med lyd etter min erfaring.
Ellers finner du rimelig butyl her:
https://www.ebay.com/itm/122417617851?s ... 1438.l2649
Samme som alle de dyrere støydempingsmattene som selges.
Trenger ikke å dekke hele bilen med dette, veier mye og er kun vibrasjonsdempende.
Sånn om du vil dempe litt støy i kupe i alle fall

Så får heller eksosen bråke litt for alle rundt deg

NA motor med såpass mye løft og power er vel vanskelig å få dempet så veldig mye. I alle fall på AW11 som har 1 meter eksosanlegg
 
  
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec 
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
					 						
            - 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4



 Originalt innsug hjelper ein god del på resonans i cupeen, men det er litt igjen rundt enkelte turtall.
 Originalt innsug hjelper ein god del på resonans i cupeen, men det er litt igjen rundt enkelte turtall.  
 

 
  

 Måtte syrevaske dekslene på utsiden, for å få vekk gamle olje og gummirester som hadde brent seg fast. Innsiden fekk seg et godt bad i avfetting før ein runde med høgtrykkspyler gjorde susen.
 Måtte syrevaske dekslene på utsiden, for å få vekk gamle olje og gummirester som hadde brent seg fast. Innsiden fekk seg et godt bad i avfetting før ein runde med høgtrykkspyler gjorde susen.