TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort ny type celica med klare lexus-like baklykter i Elverum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23458  av Dalan

På søndag oppdaget jeg at det sto en ny type celica i veikanten på et boligfelt i elverum, og når jeg kjørte forbi, så jeg at den hadde klare baklykter.
Flaks jeg har kamera på mobilen tenkte jeg, snudde, og foreviget bilen :P
jeg syns det så litt stilig ut jeg, enda jeg ikke er noen utpreget lexus-like lykter fan ;)

EDIT: sorry bildekvaliteten... Sony Ericsson er vel ikke akkurat verdensledende på kamera-fronten.. :P
Vedlegg
celica.jpg
celica.jpg (14.16 kiB) Vist 2526 ganger

#23466  av MRQuoc

jaggu , ! :]

for min del kunne vel Sony puttet sine Kameraer i Ericsson , men det gjorde dem ikke.. istedet utviklet dem "elendige" kameraer til telefonen .. et meget minus , tatt til betrakting av hva Sony har å by på av kameraer

#45812  av densortecelicaen

Her er eieren!!! :) hehe.. det var pussig å se bilde av dn hos bror hehe.. var der på helge besøk.. nå kommer den ut i norge snart.. vi menn bil. neste uke... gleder meg azzz.. :wink:
Vedlegg
ATT00168.jpg
ATT00168.jpg (15.73 kiB) Vist 2464 ganger

#45829  av Speeder

aiai, se der ja. God forbedring siden det første bilde dette :)

Men ikke på bildekvaliteten desverre :lol: Har ingen med bedere oppløsning?

#45861  av jan-erik

Bilde fra Inner City Meet jeg tok, ble ikke helt bra men:
Bilde

Ellers så tok Markus disse i etterkant av treffet:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#45916  av densortecelicaen

Helt konge Jan erik... :D .. var ute i oslo med vi menn fotograf i går.. så jeg tenkte jeg skulle legge inn de feteste bildene han tok i går her etterhvert.. men nå fikk jeg ikke lov til og publisere de offentlig før bladet lå i hyllene.. :cry: så da får jeg bare vente da...

#46200  av Micratech

Her er et par bilder til fra etter treffet i Oslo! :D
Vedlegg
P1010026.jpg
P1010026.jpg (65.94 kiB) Vist 2374 ganger
P1010024.jpg
P1010024.jpg (62.85 kiB) Vist 2374 ganger

#46337  av densortecelicaen

halla are... hehe..toyota her vettø... :wink: hemm hemm..

#46338  av densortecelicaen

halla are... hehe..toyota her vettø... :wink: hemm hemm..

#46414  av cameleon

densortecelicaen Den der var virkelig lekker! Sikkert en del timer bak den :wink:

#46569  av densortecelicaen

cameleon skrev:densortecelicaen Den der var virkelig lekker! Sikkert en del timer bak den :wink:
Takk:) har noen timer ja.. hehe.. men det har jo vært sinnsykt morro da . ble fornøyd med resultatet å.. :) har nye felger da.. skal sette inn et bilde.. for det ble mye bedre.

#46575  av densortecelicaen

beklager kvaliteten men det gir hvertfall intrykk av størrelsen .. :)
Vedlegg
uten navn3.jpg
uten navn3.jpg (42.21 kiB) Vist 2310 ganger

#46580  av FalcoN

driiiitbra :D :D :D niCe Celica 8) :D