Spennende  Tenkte ikke Link ECU hadde støtte for CANbus, gleder meg virkelig til å se hvordan dette vil fungere i praksis.
 Tenkte ikke Link ECU hadde støtte for CANbus, gleder meg virkelig til å se hvordan dette vil fungere i praksis.
Om girkassen relativt enkelt kan stå i standalone modus uten så utrolig mye ekstra dall er det absolutt en potensiell løsning for automat i SW20 turboen min også E153 kassa ser jeg veier rundt 60kg, så det er ingen ekstrem økning i vekt for min del
  E153 kassa ser jeg veier rundt 60kg, så det er ingen ekstrem økning i vekt for min del   
 
Ligger det noen LSD / diffsperre i denne kassa originalt?
					
										
																														 
					 
					  Tenkte ikke Link ECU hadde støtte for CANbus, gleder meg virkelig til å se hvordan dette vil fungere i praksis.
 Tenkte ikke Link ECU hadde støtte for CANbus, gleder meg virkelig til å se hvordan dette vil fungere i praksis.Om girkassen relativt enkelt kan stå i standalone modus uten så utrolig mye ekstra dall er det absolutt en potensiell løsning for automat i SW20 turboen min også
 E153 kassa ser jeg veier rundt 60kg, så det er ingen ekstrem økning i vekt for min del
  E153 kassa ser jeg veier rundt 60kg, så det er ingen ekstrem økning i vekt for min del   
 Ligger det noen LSD / diffsperre i denne kassa originalt?
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec 
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
					 						
            - 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4




 
 