Makk skrev:Grunnen til at du har høyt trykk nå er lett å forklare, det er vesentlig kaldere luft nå enn på sommeren, får plass til mer luft vet du.I know, men følte liksom at det ikke var så mye kaldere i går enn det var for en uke siden at det skulle slå ut såpass, men tiden får vise!
Min også går som en rakett når det er så kaldt de dagene det er tørre veier, til sommeren må jeg frem i huven å jekke en halv runde på boost controlleren for å få samme resultat heheh
-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...

-Div annet...

Rådebank etter 1000-1500km, blei så forbanna på den motoren da, at jeg fiksa 3sgte´n og heiv inn den så jeg fikk kjørt litt den sommeren. Det var i 2017...
  Rådebank etter 1000-1500km, blei så forbanna på den motoren da, at jeg fiksa 3sgte´n og heiv inn den så jeg fikk kjørt litt den sommeren. Det var i 2017...
 Mye å velge i mellom, så jeg synes det er vanskelig å vite hva man skal gå for. Er vel greit å finne noen som har erfaring med emnet og høre hvordan ecu de liker å mappe
 Mye å velge i mellom, så jeg synes det er vanskelig å vite hva man skal gå for. Er vel greit å finne noen som har erfaring med emnet og høre hvordan ecu de liker å mappe  PNP løsninger er jo også genialt
 PNP løsninger er jo også genialt