så ene videoen ikke ble riktig, før eg lagde IC 
mjaa kunne vært bedre skyv men er vel 280hk nå med 379nm på 2400(!!) rpm, må få alt perfekt og godkjent før eg gidder justere opp trykket, fåreløbig er den helt orginal (håper eg )
 ) 
kan ikke sammenlignes med 86, 86n er som å kjøre en gocart, supran er..... no helt anna... begge er gøy på hver sin måte... 
 
har kjørt så mye N/A at eg ikke er så glad i Turbo, greit med hestene men det blir så lite presist på en måte, får ikke pusha det på samme måte på småvingete veier...
trooor eg hadde hadd mer glede av en beams i 86 en 1jz supra, men det er vel smak og behag.. spørst veldig hva du skal bruke bilen til... bare rette veier / strekker /motorvei eller by så velger eg supra, men litt svingete veier, grus eller snø er 86 førstevalget selv med halvparten så mye hester
  selv med halvparten så mye hester
					
										
																														 
					 
					 mjaa kunne vært bedre skyv men er vel 280hk nå med 379nm på 2400(!!) rpm, må få alt perfekt og godkjent før eg gidder justere opp trykket, fåreløbig er den helt orginal (håper eg
 )
 ) kan ikke sammenlignes med 86, 86n er som å kjøre en gocart, supran er..... no helt anna... begge er gøy på hver sin måte...
 
 har kjørt så mye N/A at eg ikke er så glad i Turbo, greit med hestene men det blir så lite presist på en måte, får ikke pusha det på samme måte på småvingete veier...
trooor eg hadde hadd mer glede av en beams i 86 en 1jz supra, men det er vel smak og behag.. spørst veldig hva du skal bruke bilen til... bare rette veier / strekker /motorvei eller by så velger eg supra, men litt svingete veier, grus eller snø er 86 førstevalget
 selv med halvparten så mye hester
  selv med halvparten så mye hester-1969 Crown RS50- 4M 
-1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin
-1984 Land Cruiser Hj60
					 						
            -1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin
-1984 Land Cruiser Hj60




 )
 ) 
										 Mest bare vei til Sverige og Trondheim, ergo turbobil
 Mest bare vei til Sverige og Trondheim, ergo turbobil 







