TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noe for dere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45804  av chris

sindrejl skrev:"excuse me, but your gun is pointing into my crotch" :P Noen sett ace ventura eller? :)
hehehehe. på slutten der brukte han/hun det trikset ja.. med å pakke den bak :D

#45850  av Gossi

Syns den serien er litt for drøy egentlig... Ihvertfall når jenta/gutten forsatt har tiss!! Hadde vært ille nok å godta at hun/han hadde vært gutt tidligere... :roll:

#45860  av PoWer Boost

han var blitt en utrolig fin dame da..... :D men tru ikke jeg hadde prøvd meg på hu(han) hvis jeg hadde møtt "det" på byen......

#45867  av Goose

Fare for at når du er på byen og har 5 øl i magen så ser du neppe forskjell... :lol:

Ja serien er skummel, det verste av alt er at de som ryker ut griner fordi dem får ikke mer sjans på å prøve seg på "det". Komisk...
Denne serien er sikkelig underholdning, da mener jeg å se gjeng med muskelfulle gutter med liten hjerne som prøver å på ligge med en gutt.. HAHAHA

#45869  av hovik

Gjør som Seinfeld, døm kjønn etter handa. Da hadde du nok skygga banen fort som f...

#45999  av Gossi

hovik skrev:Gjør som Seinfeld, døm kjønn etter handa. Da hadde du nok skygga banen fort som f...
Ha ha!! For en episode!! lenge leve Seinfeld. :D

#46020  av chris

Gossi skrev:
hovik skrev:Gjør som Seinfeld, døm kjønn etter handa. Da hadde du nok skygga banen fort som f...
Ha ha!! For en episode!! lenge leve Seinfeld. :D
seinfeldt er konge! har nylig lasta ned *alle* episodene, og begynte å se fra sesong 1 episode 1, og er nesten ferdig med å se siste sesongen nå :D

#46022  av cameleon

Synge *Believe it or not, George isn't at home, please leave a messaaaaaaaaaage at the biiiiiiiiiiip. I'm not here or I'd pick up the phone, wheeeeeeere couuuuuuuuuld IIIIIIII beeeeeeeeee? Please leave a message at the biiiiiiiiiip.*.......Biiip :lol: :lol: :lol:

#46056  av Remi

Hadde du møtt det vesne der på byen.. så hadde du ikke oppdaga at det va en mann før du har øynene planta på "tingen" hennes/hannes.. så det e faen mæ skummelt det der.. gla for at det ikke finnes noe milijø for slikt her oppe i Tromsø :D

#46075  av cameleon

Det kjipe med det der er at i usa så er det veldig sånn "not sex before marriage" noen steder. tenk dere om de har bodd sammen i 2 år da, og på bryllupsnatta tar hun bare å VIPPER DEN FREM :lol: :lol: :lol:

Stakkars fyr hihihihi :mrgreen:

#46080  av DannyBoy

Hehe, digg "dame" det der :D

Men hvilken dag og klokke-slett er det det går? :roll: