TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem kommer pÃ¥ landstreff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45876  av chris

Kan vi få vite hvem som blir med på landstreffet i juni?

(ja, jeg veit jeg har lagt opp egen tråd under treff/møter også, men det er så mange som ikke leser den delen av forumet)

fortløpende liste etterhvert som dere svarer her:

meg selv
kennethx
bose
jan-erik
kk-ma70 & dame
turbo4x4 (?)
celicaturbo
speeder
supratt & s10ne
sindrejl
jostein
goose (+ passasjer)
hmsilset (foreløpig ei natt)
mrq (dagsbesøk?)
alexander g (+passasjer)
erling (+ passasjer)
mr2turbo
leon (+ dame)
levia
dalan (? .. ei natt)
stian (+ passasjer)
morten
densortecelicaen

foreløpig 19 biler (+ 2 usikker), og 27 personer (+ 3 usikker).. dagsbesøk ikke inkludert.
I tillegg til dette, veilside, som ikke vil sove sammen med oss andre. :P

-edit-
begynner å bli en del usikre, og en del som sier de kanskje kommer, og kanskje kommer ikke, så er litt vanskelig å føre på flere navn på denne lista. men det blir jo en del folk likevel da, tross alt. Gleder meg :D
Sist redigert av chris den 26 mai 2004 17:16, redigert 20 ganger totalt.

#45884  av kennethx

påmelt, betalt, tatt fri fra jobb! Klar som bare ¤#%#¤

#45888  av bose

du vet at jeg kommer chris ;)

#45891  av jan-erik

Sier som Kenneth:

"påmelt, betalt, tatt fri fra jobb! Klar som bare ¤#%#¤"

#45892  av kennethx

jan-erik skrev:Sier som Kenneth:

"påmelt, betalt, tatt fri fra jobb! Klar som bare ¤#%#¤"
:twisted:

#45897  av chris

jeg kommer også, såklart

og på vegne av KK-ma70, så kommer han og dama også. (han er litt treig på det med data, så han oppdager sikkert ikke denne tråden før i juli en gang :D)

#45901  av Turbo 4x4

Jeg kommer jeg også hvis jeg får ferdig bilen til da...

#45902  av MRQuoc

Jeg vet ikke om jeg orker , skulle gjerne , for det er noe jeg har gledet meg lenge til. mulgiheten for å ta en kveld der i impuls er jo der, så vi får se.

på vegne av Espen H , han skal også prøve så godt han kan å rekke en dag.
kanskje vi kommer i en bil ..

#45903  av CelicaTurbo

vel, som jeg skrev i andre posten så kommer jeg så klart.. tror jeg låser den andre med link til denne diskusjonen, da oppdager folk det allikevel like enkelt..

chris: KK-ma70 er klar over at vi leier ut egne kjærlighetsreder som nok er ypperlig for ham og dama? :D

#45909  av chris

CelicaTurbo skrev:vel, som jeg skrev i andre posten så kommer jeg så klart.. tror jeg låser den andre med link til denne diskusjonen, da oppdager folk det allikevel like enkelt..

chris: KK-ma70 er klar over at vi leier ut egne kjærlighetsreder som nok er ypperlig for ham og dama? :D
hehe, jada ;) sendte han melding om det. men har ikke fått svar ennå.

#45911  av Speeder

Jeg kommer... betalt også.

Editer det første posten også a chris... så du leghger til nick\navn etterhvert..?!

#45920  av Mr2 Mk2

Sign Me up :P

#45932  av KK-ma70

chris skrev:jeg kommer også, såklart

og på vegne av KK-ma70, så kommer han og dama også. (han er litt treig på det med data, så han oppdager sikkert ikke denne tråden før i juli en gang :D)
Steike.... makan til frekkhet... Chris: smekk på pung... (vet du like det)
Vet om rommene ja, men med mine kunskaper på data så kommer man ikke langt.
Kunne tenkt meg å reservere et slikt rom, for så å betale ved ankomst hvis mulig????

#45933  av KK-ma70

chris skrev:
CelicaTurbo skrev:vel, som jeg skrev i andre posten så kommer jeg så klart.. tror jeg låser den andre med link til denne diskusjonen, da oppdager folk det allikevel like enkelt..

hehe, jada ;) sendte han melding om det. men har ikke fått svar ennå.
Noen som jobber for føden vettu....