TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kim og chris viser sine mekanikeregenskaper

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45795  av sindrejl

Jostein skrev:
cameleon skrev:
Jostein skrev:plukka rådelagre og tok av lagrene til bærearmen på Mr2`en idag,er temmelig lei kan ikke dere 2 måle klaringene og skru sammen igjen på fredag for meg?
Hmm hva sier du chris? nå er ikke jeg sikker på hva de forskjellige tingene du nevnte er jostein, men vil tro at slegga klarer biffen lett :D
slegge og sprengstoff skulle gjøre susen...Nei men nå har det vært så mye motortrøbbel at jeg snart sender motoren opp til dere i trondheim,så får dere ta dere av den.Og legge ut bilder :twisted:
INGEN problemer!! Alt fungerer med sølvteip og slegge :D

#45796  av cameleon

sindrejl skrev:
Jostein skrev:
cameleon skrev: Hmm hva sier du chris? nå er ikke jeg sikker på hva de forskjellige tingene du nevnte er jostein, men vil tro at slegga klarer biffen lett :D
slegge og sprengstoff skulle gjøre susen...Nei men nå har det vært så mye motortrøbbel at jeg snart sender motoren opp til dere i trondheim,så får dere ta dere av den.Og legge ut bilder :twisted:
INGEN problemer!! Alt fungerer med sølvteip og slegge :D
Nettopp :lol: :lol: :lol:

#45851  av Gossi

chris skrev:En litt mer seriøs modd da.. bytte til 5 watts pærer i tåkebaklysene.. og få de til å bli like jevne som kjørelysene. se så flinke vi er.
gossi, er du på DETTE nivået kanskje? dette er det vi klarer å få til på en god dag det! slå den du! :D
For å være helt ærlig så klarer jeg ikke det heller jeg. :oops:
Jeg er redd verktøy. Så jeg bruker snille mekanikere med grei timepris til sånt. Men jeg kunne alltids tatt ut CD`en på en litt mer "smooth" måte... :D Og jeg får jo helt noia av å se en slegge så nærme eks-babyen min. Og du lovte du ikke skulle skru på den Chris!!! :D

#45858  av hovik

[quote="Gossi"... Så jeg bruker snille mekanikere med grei timepris til sånt. [/quote]

Er timeprisen grei for deg eller de ? Trenger å få gjort noe småtteri nå.

#45859  av chris

Gossi skrev:
chris skrev:En litt mer seriøs modd da.. bytte til 5 watts pærer i tåkebaklysene.. og få de til å bli like jevne som kjørelysene. se så flinke vi er.
gossi, er du på DETTE nivået kanskje? dette er det vi klarer å få til på en god dag det! slå den du! :D
Jeg er redd verktøy. Så jeg bruker snille mekanikere med grei timepris til sånt. Men jeg kunne alltids tatt ut CD`en på en litt mer "smooth" måte... :D Og jeg får jo helt noia av å se en slegge så nærme eks-babyen min. Og du lovte du ikke skulle skru på den Chris!!! :D
øyh.. det var kim som stod der med slegga og skrujernet :P

#45997  av Gossi

hovik skrev:[quote="Gossi"... Så jeg bruker snille mekanikere med grei timepris til sånt.
Er timeprisen grei for deg eller de ? Trenger å få gjort noe småtteri nå.[/quote]

Tror de tar 450. Er vel helt greit. Greia med det verkstedet er at servicen er helt konge. Du kan ringe meg så kan jeg sjekke pris hvis du vil.

#45998  av Gossi

chris skrev:
Gossi skrev:
øyh.. det var kim som stod der med slegga og skrujernet :P
Thank god... :D