TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noe for dere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45680  av Goose

Noe for dere?
Vedlegg
2.jpg
2.jpg (35.67 kiB) Vist 1651 ganger

#45683  av funkes

Takk men nei takk. ;)

#45689  av cameleon

funkes skrev:Takk men nei takk. ;)
Drukket eller :mrgreen:

Så lenge det ikke er ei dame som har vært mann før så sier ikke jeg nei. Har tross alt bare datet utro, bortskjemte tøser tidligere, så dette kan sikkert ikke være værre :mrgreen:

#45706  av chris

-edit-
jeg trekker tilbake min mening :mrgreen:
Sist redigert av chris den 18 mai 2004 18:09, redigert 1 gang totalt.

#45722  av cameleon

FY FAEN det skal bli moro å se de reality serien der :D

Synes det var noe kjent med "det" :mrgreen:
Er litt anderledes enn hjemme hos familien benestad :lol:

#45733  av @lpher

Iiiiik!! Så det dær på tv i går ja....scary!! :D

@lpher

#45750  av Goose

nå har dere noe å tenke på hver gang dere er på byen med sjekking som mål rett før dere inhalerer 3 ølflaska... :wink:

#45751  av chris

Goose skrev:nå har dere noe å tenke på hver gang dere er på byen med sjekking som mål rett før dere inhalerer 3 ølflaska... :wink:
pytt, så full som jeg og kim var på søndagen, så er vi ikke i stand til å sjekke opp noen tøser :D

#45759  av tbergstad

Hvor har han/hun gjort av tassen?......

#45762  av Goose

godt spørsmål men det intereserer meg ikke for å si det slikt.... :lol:

#45766  av chris

tbergstad skrev:Hvor har han/hun gjort av tassen?......
du hadde sikkert sett den, om vedkommende hadde snudd ræva til, for å si det sånn :P

#45771  av mr.veilsidewankel

er det en mann? iiiiiiiiuuuuuuul. sykt. argh, vaske hjernen og øynene. tenk hvor mange det der kan lure, en liten tur på rommet, så en liten overaskelse(unskyld men er det fingeren du har oppi rompa mi?) saaatttttttttttaaaaaan... kil it!!

#45786  av cameleon

chris skrev:
Goose skrev:nå har dere noe å tenke på hver gang dere er på byen med sjekking som mål rett før dere inhalerer 3 ølflaska... :wink:
pytt, så full som jeg og kim var på søndagen, så er vi ikke i stand til å sjekke opp noen tøser :D
Hehehehe sant det :D Vil vel tro at promille grensa der var temmelig høy. Når en sliter med å få opp ei skyv ut/skyv inn dør, da er håpet temmelig ødelagt :lol:

Men seriøst. Tror alle guttene på forumet må være enig i at det der er et temmelig bra eksemplar av en mann hehehehehe :mrgreen:
Personlig kunne jeg aldri ha vært transvesitt. Hadde bare kommet til å fiklet med puppene hele tiden :mrgreen:

#45801  av sindrejl

"excuse me, but your gun is pointing into my crotch" :P Noen sett ace ventura eller? :)