TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Inner City Street Meet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45498  av MR2turbo

ah glemte jo å nevne deg, Jørn :oops: Hyggeig å treffe deg og igjen der inne :) Får komme innover til noen NSK treff etterhvert tror jeg.. og få raset fra meg litt på bane :)

#45536  av ErikG

bare for å rette en feil Det er en 3000gt. Pettersen autoimport sin. Har ikke fått motoren enda, men han regner med at det blir ca. 700hp pluss lystgassystem.

#45587  av Ole C

Så veldig ut som et mitsubishi merke i fronten på den ja.

Synd jeg ikke kunne komme å ta en titt, var i utdrikkningslag.

Ser fantastisk bra ut den MR2'en din Markus, gleder meg til å se den på Autofil.

#45611  av cameleon

Fy fader for noen bler dere har kart å mekke Markus og Ja Erik! Det der må jeg si er blitt noen jævig bra eksempler av Mk2 og Mk3 :!: Gleder meg sykt til å se de der live i trondheim om ikke lenge 8) Fotte felger du fikk deg Markus! De passet het utrolig bra på bilen din! Mk3'en vart helt rå med det kittet der også Jan Erik. Virkeig bra :D

#45710  av MR2turbo

Ole C og Camelon, takke takk ;) ;)

Camelon, vi må prates ang. litt planlegging av en liten cruising når vi kommer oppover.. :)

#45713  av chris

MR2turbo skrev:Ole C og Camelon, takke takk ;) ;)

Camelon, vi må prates ang. litt planlegging av en liten cruising når vi kommer oppover.. :)
vi må få til et treff og cruising ja. har dere en bestemt dato vi kan gå ut i fra eller?

#45724  av Mr2 Mk2

jan-erik skrev:Bilde
bare meg som savner en mk1 her?

All credit til Jan Erik og Markus for 2 ubeskrivelige biler 8)

#45757  av Dice

Her
Vedlegg
Mk1
Mk1
jan-erik_og_markus_-_bakfra_314.jpg (97.31 kiB) Vist 417 ganger

#45773  av Mr2 Mk2

Dice skrev:Her
hehe dæven se der ja :D så ikke den jeg :roll: :cry: