TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Shot of the day 2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45645  av ST205RR

nice :D

#45646  av cameleon

Uff :mrgreen:

MVH
The Umbrella Boy :mrgreen:

#45674  av mr.veilsidewankel

im al litle fairy sitting in a tree, ohlalaleverybody come look at me :mrgreen: :D :D

#45690  av cameleon

mr.veilsidewankel skrev:im al litle fairy sitting in a tree, ohlalaleverybody come look at me :mrgreen: :D :D
:mrgreen:

#45691  av sexten

og så LILLA paraply da, bare for at ikke skulle være noen tvil :P

#45693  av cameleon

sexten skrev:og så LILLA paraply da, bare for at ikke skulle være noen tvil :P
Skal man kjøre det lagt så SKAL man :mrgreen:

#45696  av mr.veilsidewankel

så dritbra bilde. bra d finnes folk i verden med så mye selvironi,(selv om jeg regner med at det ikke var planlagt at dette bilde skulle legges ut?
Full? :D :mrgreen:

#45697  av cameleon

mr.veilsidewankel skrev:så dritbra bilde. bra d finnes folk i verden med så mye selvironi,(selv om jeg regner med at det ikke var planlagt at dette bilde skulle legges ut?
Hehe :D
Nei jeg var ikke full. Var jeg Chris og Sindrejl på forumet som lekte oss litt. Måtte jo bare finne på noe for å få dere til å le litt :D
Dessuten så har det seg sånn at Chris tok bildet, og da holder han ikke det der for seg selv :mrgreen:

#45702  av chris

cameleon skrev:
mr.veilsidewankel skrev:så dritbra bilde. bra d finnes folk i verden med så mye selvironi,(selv om jeg regner med at det ikke var planlagt at dette bilde skulle legges ut?
Hehe :D
Nei jeg var ikke full. Var jeg Chris og Sindrejl på forumet som lekte oss litt. Måtte jo bare finne på noe for å få dere til å le litt :D
Dessuten så har det seg sånn at Chris tok bildet, og da holder han ikke det der for seg selv :mrgreen:
hehehehe, jeg deler det som er å dele av bilder ja :mrgreen:

btw.. flere bilder fra samme foto-session :mrgreen:
Vedlegg
Dscn1346.jpg
Dscn1346.jpg (70.85 kiB) Vist 1629 ganger
Dscn1345.jpg
Dscn1345.jpg (72.28 kiB) Vist 1629 ganger

#45730  av cameleon

Tenkte at ts-og kunne starte med en liten kleskolleksjon, så her er første bilde :P
Vedlegg
Reklame.jpg
Reklame.jpg (99.86 kiB) Vist 1614 ganger

#45734  av @lpher

LMAO!! Får jeg være så 'bold' å antyde at dere to må ha ett aldri så lite fritidsproblem?! :lol: :lol: :lol: :lol:

@lpher

#45736  av Mr2 Mk2

*kremt*
Vedlegg
reklame.jpg
reklame.jpg (100.94 kiB) Vist 1609 ganger

#45740  av cameleon

@lpher skrev:LMAO!! Får jeg være så 'bold' å antyde at dere to må ha ett aldri så lite fritidsproblem?! :lol: :lol: :lol: :lol:

@lpher
Hvem? Oss??????? :lol:

#45741  av cameleon

Jostein skrev:*kremt*
:lol: :lol: :lol: