Bilde fra showet :

Vedlegg
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec 
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4

- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
 stå på!  Følges nøye
 stå på!  Følges nøye 

ArildM skrev:Lite nytt her.Hvis du vinner i lotto, bla ned til "vintage series" ->
Vurderer å kjøpe et sett med originale triangelhjul.
Og har kjøpt en eske med gamle kasetter på finn. Så dere skjønner kanskje at jeg har litt retro stereoplaner

Hvor bred felg trenger man tro for at det blir greit å bare legge ei glassplate over å bruke den som ett bord? EN felg kan jeg ha råd til
 Hvor bred felg trenger man tro for at det blir greit å bare legge ei glassplate over å bruke den som ett bord? EN felg kan jeg ha råd til 

Ett sett med triangelfelger "in good nick" er også på vei
 Ett sett med triangelfelger "in good nick" er også på vei  Ny strekkbånd inne i hanskerommet er også på vei, da det som er der originalt er passe "soggy". Fikk med noen diverse irske og britiske kasetter fra 80tallet på kjøpet med kasettspilleren. 80tallet, her kommer vi! Pink floyd - dark side of the moon på Kasett er også på vei fra Finn.no
 Ny strekkbånd inne i hanskerommet er også på vei, da det som er der originalt er passe "soggy". Fikk med noen diverse irske og britiske kasetter fra 80tallet på kjøpet med kasettspilleren. 80tallet, her kommer vi! Pink floyd - dark side of the moon på Kasett er også på vei fra Finn.no 
 Fant én på ebay, i Japan
 Fant én på ebay, i Japan 

Cleant og originalt-ish
 Cleant og originalt-ish