Hehe! Bra tenkt  

Jeg har vært mekaniker noen år i norsk og svensk racing, og der er vi veldig nøye med at bilene står riktig i teltet Liker å være nøye selv, men får det ikke alltid til (føler jeg selv), så moro å se på når folk får det til!
  Liker å være nøye selv, men får det ikke alltid til (føler jeg selv), så moro å se på når folk får det til!
God jul!

Jeg har vært mekaniker noen år i norsk og svensk racing, og der er vi veldig nøye med at bilene står riktig i teltet
 Liker å være nøye selv, men får det ikke alltid til (føler jeg selv), så moro å se på når folk får det til!
  Liker å være nøye selv, men får det ikke alltid til (føler jeg selv), så moro å se på når folk får det til!God jul!
If in doubt - FLAT OUT
'07 Opel Zafira
'96 Toyota MR-2
'95 Toyota MR-2 Turbo
'90 Toyota MR-2 (chassis)

'07 Opel Zafira
'96 Toyota MR-2
'95 Toyota MR-2 Turbo
'90 Toyota MR-2 (chassis)

Slike biler skal aldri skrotes, ingen grunn til bekymring! Har hatt en veldig lang pause pga husbygging etc, men forhåpentlig vis er jeg straks tilbake i bilmodus igjen
 Slike biler skal aldri skrotes, ingen grunn til bekymring! Har hatt en veldig lang pause pga husbygging etc, men forhåpentlig vis er jeg straks tilbake i bilmodus igjen 

Ble i alle fall ikke verre i mitt eie?
 Ble i alle fall ikke verre i mitt eie?