TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Inner City Street Meet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #45336  av Dice

Kom nettopp derfra. Var det litt før 16.00, og det var tydligvis litt for seint. Var bare 7 biler der da :?

Men jeg møtte Markus og Jan-Erik, hyggelige folk :D

Slenger ut noen bilder av Markus og Jan-Eriks biler.
Vedlegg
P5150035.jpg
P5150035.jpg (56.6 kiB) Vist 1053 ganger
P5150039.jpg
P5150039.jpg (57.17 kiB) Vist 1053 ganger
P5150038.jpg
P5150038.jpg (60.42 kiB) Vist 1053 ganger
Markus nye felger. Lekkert
Markus nye felger. Lekkert
P5150037.jpg (72.04 kiB) Vist 1053 ganger
Ny Markus og Jan-Erik.jpg
Ny Markus og Jan-Erik.jpg (69.2 kiB) Vist 879 ganger
Sist redigert av Dice den 18 mai 2004 14:54, redigert 1 gang totalt.

#45339  av MRQuoc

jeg rakk desverre ikke .. men jeg ser jo MK3'en passer meg ypperlig Jan erik :P
hadde heller ingen som gadd å kjøre inn med meg .. grrrr

#45346  av jan-erik

Var på treffet og traff masse hyggelige folk. Yobbe, Angrykid og Dice var innom og slo av en prat. Litt lite biler, under 30 stk, og dårlige stander av de firmaene som skulle være der. Ble skikkelig skuffet over hele opplegget. Men Markus og jeg holdt ut dagen, og fikk delt ut masse TS-OGN lapper.

Anders Vaa sin Supra (Fast and Furious look alike) vant premie for fineste bil. Ellers var det en Celica MK7 der med Veilside kit og dekal styling mm, en Celica ST205?? (er ikke inne i navnene, lik CelicaGT sin iallfall). Av andre gromme ting var Ruud Racing sin M3 bastard, en Mitsubishi 3000GT, Crazy Tuning sin Skyline R32. Alle de 3 nevnte kom og dro på henger, kjipt, men tidlig i sesongen enda.

Været var imidlertid nydelig, så en fin måte å tilbringe denne nydelige søndagen.

#45347  av MRQuoc

jan-erik skrev:
Været var imidlertid nydelig, så en fin måte å tilbringe denne nydelige søndagen.
haha .. jeg trodde også at det var søndag idag!! men det er faktisk Lørdag :mrgreen:

#45352  av jan-erik

MRQ skrev:
jan-erik skrev:
haha .. jeg trodde også at det var søndag idag!! men det er faktisk Lørdag :mrgreen:
Jommen :oops: . Blir helt forvirra av 17. mai tror jeg, blir litt for mange fridager å holde styr på.

Uansett en herlig dag, om den heter lørdag eller søndag :wink:

#45353  av MRQuoc

jan-erik skrev:
MRQ skrev:
jan-erik skrev:
Jommen :oops: . Blir helt forvirra av 17. mai tror jeg, blir litt for mange fridager å holde styr på.

Uansett en herlig dag, om den heter lørdag eller søndag :wink:
jah , det har vært deilig. tar igjen med å se bilen din senere :]

#45364  av Dice

jan-erik skrev: Anders Vaa sin Supra (Fast and Furious look alike) vant premie for fineste bil. Ellers var det en Celica MK7 der med Veilside kit og dekal styling mm, en Celica ST205?? (er ikke inne i navnene, lik CelicaGT sin iallfall). Av andre gromme ting var Ruud Racing sin M3 bastard, en Mitsubishi 3000GT, Crazy Tuning sin Skyline R32. Alle de 3 nevnte kom og dro på henger, kjipt, men tidlig i sesongen enda.

Desverre Jan-Erik, jeg tror jeg må rette deg. Det var ikke en Mitsubishi 3000 GT, men en Dodge Stealth.

Sjekk de felgene(19") og noen enorme bremser!!!!!! :twisted:
Vedlegg
19" med store bremser
19" med store bremser
P5150040.jpg (69.73 kiB) Vist 1015 ganger

#45383  av CelicaTurbo

Nå er en Dodge Stealth så godt som det samme som en 3000GT da så Jan-Erik er vel unskyldt for denne gang.. :) Ser av bildene at Markus ikke var eneste på treffet med Blitz-felger ja, lurer på hva disse 19" koster jeg? :shock:

#45393  av jan-erik

CelicaTurbo skrev:Nå er en Dodge Stealth så godt som det samme som en 3000GT da så Jan-Erik er vel unskyldt for denne gang.. :) Ser av bildene at Markus ikke var eneste på treffet med Blitz-felger ja, lurer på hva disse 19" koster jeg? :shock:
Mitsubishi 3000GT høres mye bedre enn enn Dodge Stealth, særlig når man liker japser :wink: . Liten gjetting på prisen så tror jeg de ligger på mellom 10.000,- og 12.000,- per felg i 19".

#45463  av jan-erik

Noen bilder som Erlend etterlyste.
Vedlegg
Celica MK7 sort med Veilside kit.jpg
Celica MK7 sort med Veilside kit.jpg (90 kiB) Vist 968 ganger
Anders Vaa Supra - skrått fra siden.jpg
Anders Vaa Supra - skrått fra siden.jpg (78.21 kiB) Vist 968 ganger
Crazy Tuning Skyline R32 - fra siden.jpg
Crazy Tuning Skyline R32 - fra siden.jpg (82.7 kiB) Vist 968 ganger
Dogde Stealth - forfra.jpg
Dogde Stealth - forfra.jpg (76.83 kiB) Vist 968 ganger
Markus MR2 Turbo - Blitz felg closeup.jpg
Markus MR2 Turbo - Blitz felg closeup.jpg (63.78 kiB) Vist 968 ganger

#45464  av jan-erik

...og noen til
Vedlegg
Chrysler Neon stylet.jpg
Chrysler Neon stylet.jpg (109.63 kiB) Vist 967 ganger
Nissan 200SX 14a.jpg
Nissan 200SX 14a.jpg (118.27 kiB) Vist 967 ganger
Celica MK6 og Jan-Erik MR2 Roadster - skrått bakfra.jpg
Celica MK6 og Jan-Erik MR2 Roadster - skrått bakfra.jpg (113.28 kiB) Vist 967 ganger
Ruud Racing BWM M3 Evo Carbon Editon.jpg
Ruud Racing BWM M3 Evo Carbon Editon.jpg (82.25 kiB) Vist 967 ganger
Anders Vaa Supra - motorrom.jpg
Anders Vaa Supra - motorrom.jpg (82.59 kiB) Vist 967 ganger
Sist redigert av jan-erik den 16 mai 2004 23:51, redigert 1 gang totalt.

#45465  av jan-erik

Markus og jeg hadde en liten photoshoot før vi dro. Tenkte vi skulle fått med Vaa sin Supra og den MK7-en og laget et alternativ til trønder TS-OGN bildet øverst i venstre hjørne :) Men de 2 sistnevnte dro, så ble bare Markus og meg igjen til fotografering.
Vedlegg
Markus MR2 Turbo - nedenfra forfra.jpg
Markus MR2 Turbo - nedenfra forfra.jpg (71.3 kiB) Vist 966 ganger
Markus MR2 Turbo - forfra med fin effekt fra sola.jpg
Markus MR2 Turbo - forfra med fin effekt fra sola.jpg (65.72 kiB) Vist 966 ganger
Jan-Erik og Markus - bakfra.jpg
Jan-Erik og Markus - bakfra.jpg (116.13 kiB) Vist 966 ganger
Jan-Erik og Markus - skrått forfra nedenfra.jpg
Jan-Erik og Markus - skrått forfra nedenfra.jpg (89.74 kiB) Vist 966 ganger
Jan-Erik og Markus - skrått forfra.jpg
Jan-Erik og Markus - skrått forfra.jpg (103.21 kiB) Vist 966 ganger
Sist redigert av jan-erik den 16 mai 2004 23:44, redigert 3 ganger totalt.

#45483  av Erlend

Mange pene bilder! Takk, Jan Erik.
Likte de nye felgene til Markus veldig bra. Passet fint inn med stilen til resten av bilen. Celicaen med Veilsidekit var veldig fin også, men synd med den stygge vinylen på sida, den ødela bilen synes jeg.

#45489  av MR2turbo

Hei og hopp! Nå er jeg tilbake fra olso og påfølgende vårmønstring for sportsvognklubben i Rogaland i dag.. :)

Var morro å treffe noen Ts-ogn'ere ;) Traff Jobbe, Jan-erik og Dice, hyggelig det :)
Ble mye kjøring når treffet ikke var så bra.. ble skuffet over at det var få biler og egentlig lite arrangement.. Hørtes jo anderledes ut på forhånd... men men.. var jo godt vær og masse hyggelige folk ;)

Traff på Fyren i den sorte Celicaen på veien og han hadde glemt av photo-shootinga ;) så vi stoppa på en bensinstasjon og tok noen bilder.. ;) Skikelig artige folk :D Og to av kompisene hans som var med fikk seg en liten luftetur med mr2.. ;)

Alt i alt så hadde jeg det morro jeg :) men satser på å reise til bedre arrangement neste gang.. :P

Her er bildene vi tok med celicaen:
Vedlegg
celicamr2_4.jpg
celicamr2_4.jpg (82 kiB) Vist 950 ganger
celicamr2_3.jpg
celicamr2_3.jpg (92.25 kiB) Vist 950 ganger
celicamr2_2.jpg
celicamr2_2.jpg (95.34 kiB) Vist 950 ganger
celicamr2_1.jpg
celicamr2_1.jpg (87.58 kiB) Vist 950 ganger

#45495  av mk1 black limited

Var såvidt innom en tur og tittet, hyggelig å hilse på deg igjen Markus! Jan-Erik treffer jeg jo stadig vekk, men like hyggelig hver gang. :-D

Synd at treffet var så slapt (IMNSHO), håper det blir noe bedre etterhvert.