TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #452422  av ArildM

De folka der annonserer mye gammelt Japansk. Vet ikke om det er shady eller ei, så de ha en blå Supra Mk3 til en drøy pris også.
Men om markedet vil ha det, så har de jo muligheten å tjene seg litt penger :)
 #452431  av ArildM

Ruud Vintage garasje har jo en RX7 til 140lapper også for tia.
Ikke lenge siden jeg så på import av 1gen RX7 fra tyskland for 40-50 lapper for en strøken en.

Men om Japseprisene er på vei opp, klager jeg ikke.
Med 2 halvgode eksemplarer av MR2 gjør det ikke noe om prisene er på vei opp :)
 #452439  av celicat23

Blir jo bare synsing (som vanlig), men ut i fra annonsen - spesielt den supra'en - så får jeg feelingen av at de er vant med å importere deler fra usa, så har en eller annen bare kommet på "skal ikke forsøke å bare ta inn noen hele biler 'a?" og så har det blitt valgt noen biler litt ukritisk. Den supraen ser jo ut som står på en oppsamlingsplass ut i fra bildene, og ikke akkurat noe super strøkent eksemplar fra en samler.
 #452441  av ArildM

Særlig supraen er urealistisk høyt priset.
Et svart strøkent turboeksemplar hadde nok vært verdt 100lapper, men ikke denne.
Babyblå-fargen er kanskje den minst sportslige fargen en supra har hatt? Og bildene og hele "stemninga" rundt annonsen er bare ræva :lol:
 #452647  av Myklebust

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71957222

Endå en Supra! :) Ser ut som et nydelig eksemplar. Det einaste minuset? Motorrommet.
...Og at dei som bytta motoren ikkje kan skrive + garantipapiret ser så ekstremt shady ut.
 #452648  av Inz4ne

Den du linker til der Myklerbust var til salgs i fjor og til ca samme pris, tror det var samme selger da som nå, og tror ikke den blir solgt nå heller, uten prisreduksjon.
 #452737  av Myklebust

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72606414

Syns denne var litt morsom! "Lyktene fungerer som normalt", haha! :lol:
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 289