TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kronerulling av "media-disk" ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

Er du med?

Ja, jeg er raus, og vil være med på å kjøpe disk
34
92%
Nei, jeg er gnien
3
8%

#44999  av chris

Speeder skrev:Tror da jeg skrev nicket i komentarfeltet? I tilegg har jeg navnet i signaturen. SÃ¥ med litt 'detektiv' arbeid, finner du det nok ut chris :P
Jeg leide inn et par privatdetektiver som jobbet et par timer på dette, fant til slutt ut sammenhengen :D
Da har jeg oversikt på hvem du er også :P

#45073  av turboman

Min plikt er herved utført, 40 kr er på vei... :D

#45097  av chris

Jeg har fått inn bare ett navn til i tillegg til den lista jeg lista opp tidligere i denne tråden, så lager ikke ny liste nå.

Men beløpet er faktisk oppe i 1015 kroner :)

#45104  av sindrejl

du skylder meg spenn chris så bruk dem du fra meg :)

#45123  av kennethx

Chis...litt dektektiv arbeid nå da....

Hvem kan ELLEFSEN KENN være? se ned....

#45124  av Kjelliken

:? japp og kjelliken er det samme som kjell inge kleppe
kjell i k en :wink:

#45138  av chris

uff, dette detektivarbeidet :P

er mye enklere for meg når dere sier det med en gang :P hehehe

#45195  av Ole C

Betalt.

#45200  av chris

Da har jeg fått første bunke med "rapporter" fra banken, da ser jeg at dere har jo skrevet nickene deres likevel. er tydeligvis bare det at jeg ikke får dem opp i nettbanken.

bortsett fra Funkes da, som har valgt å omtale seg som "homse" :lol:
Gossi prøver seg også.. "forumets værste mekaniker" står det i papirene her. Liker ikke helt den måten der å prøve å ta fra meg en hardt (?) tilarbeidet tittel :mrgreen:

#45219  av MR2PÃ¥l

Bet. i dag fredag.

MR2PÃ¥l :)

#45308  av PÃ¥l

ai pæid weesently.

#45324  av Erlend

Betalt. Men ikke via nettbank, så det blir vel ikke noe tekstfelt akkurat. Men du ser at betalingen kommer fra en Erlend Kiland iallefall, Christian.

#45376  av Gossi

chris skrev:Da har jeg fått første bunke med "rapporter" fra banken, da ser jeg at dere har jo skrevet nickene deres likevel. er tydeligvis bare det at jeg ikke får dem opp i nettbanken.

bortsett fra Funkes da, som har valgt å omtale seg som "homse" :lol:
Gossi prøver seg også.. "forumets værste mekaniker" står det i papirene her. Liker ikke helt den måten der å prøve å ta fra meg en hardt (?) tilarbeidet tittel :mrgreen:

Nå har du det svart på hvitt. :D :mrgreen: 8)

#45824  av chris

Gossi: når det gjelder mekaniker-egenskaper, så se egen tråd under off topic ;)

For øvrig, de jeg har mottatt betaling fra, OG fått bekreftelse fra banken på (banken er suppetreig med å levere ut de papirene), er disse:

kennethx: 40 kr
speeder: 40 kr
funkes: 40 kr
morten: 40 kr
ninjamann: 40 kr
2fast4u: 75 kr
kjelliken: 40 kr
gossi: 100 kr
2000celica: 100 kr
celicaturbo: 40 kr
memo: 150 kr
angrykid: 100 kr
supratt: 40 kr
s10ne: 40 kr
jan-erik: 50 kr
spkstrp: 40 kr
christian: 40 kr

skal oppdatere lista når jeg får papirene.

disken ble bestilt allerede før jeg hadde fått penger fra noen av dere, så han har den vel allerede tenker jeg, han som eier serverne. 120 giga, 8 mb cache.
gjenstår bare å vente på han som skal lage web-løsningen med tanke på uploads, han er midt i værste eksamenstida akkurat nå.
Sist redigert av chris den 19 mai 2004 15:07, redigert 1 gang totalt.

#45839  av PÃ¥l

Sorry, glemte å skrive navnet mitt i Tekst - feltet, går det bra? betyr jo bare at du får en anonym betaling...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8